ŠUMSKI LAV

Izvor: Kurir, 28.Okt.2007, 13:00   (ažurirano 02.Apr.2020.)

ŠUMSKI LAV

U salone „Verano motorsa“ u januaru stiže „pežo 4007“, prvi terenac sa znakom lava, naprednim sistemom prenosa snage i novim HDi agregatom

Osećaj robusnosti i pogled odozgo na ostale u saobraćaju nezadrživo osvaja klijentelu SUV vozila širom sveta. Da je nastup na tržištu nezamisliv bez SUV terenca, jasno je i „Pežou“, koji je ove godine u verovatno najžešću klasu uvrstio svog lava pod oznakom 4007.

U nastojanju da njegov prvi terenac ispuni stroge >> Pročitaj celu vest na sajtu Kurir << zahteve tržišta, „Pežo“ nije hteo da rizikuje, pa je u ovaj posao ušao zajedno sa partnerima, „Sitroenom“ i „Micubišijem. „Pežo 4007“ deli istu platformu sa „sitroen C-kroserom“ i „micubiši autlenderom“. Međutim, najvažnija komponenta klase jeste ponašanje na svim terenima. U tom smislu, u „pežo 4007“ ugrađen je inovativan elektronski kontrolisan pogon na sva četiri točka „On-Demand 4NJD System“, ali i poslednja generacija 2,2 HDi dizel motora od 156 konjskih snaga i 380Nm obrtnog momenta, koji je dostupan već od 2.000 o/min.

Vozaču su na raspolaganju tri načina naprednog prenosa snage. Prvi je pogon na prednje točkove. Sledi „automatik 4NJD“, u kom se snaga i moment motora automatski prenose na točkove, koji imaju bolji kontakt s podlogom. Treća opcija je „permanent 4NJD“ - konstantan pogon na sva četiri točka sa raspodelom snage i momenta u razmeri 50:50.

„Pežo 4007“ je dugačak 4,64 metra, širok 1,81 i visok 1,73 metra, zahvaljujući čemu zauzima zlatnu sredinu klase. Međutim, kada počne priča o dizajnu, dolazimo na teren Francuza. „Pežo stajl centar“ iz Velizea čvrsto je privržen brendu kroz elegantan i prefinjen stil. Pomenimo dobitnu kombinaciju - metalik boja sa hromiranim lajsnama i okvirima prozora koji diskretno naglašavaju liniju. Za sportsku crtu zadužena je aerodinamična linija krova.

„Pežo 4007“ nudi veliku fleksibilnost za transport do sedam putnika, s pripadajućim francuskim konforom. U ponudi će biti tri paketa opreme. Na spisku standardne opreme su elektronski „on demand“ pogon na sva četiri točka, ESP, ABS+EBFD, krovni nosači, automatska klima, šest vazdušnih jastuka (prednji, bočni, zavesa), alarm protiv krađe, daljinsko centralno zaključavanje, putni računar, prednje maglenke i radio-CD MP3 uređaj. Uz paket opreme SE standardno dolaze i 16-colski laki naplaci. Uz najjaču varijantu GT stižu naplaci od 18 cola, crna koža, 6džCD šaržer, senzori za parkiranje, ksenoni, tamno zatamnjena bočna stakla i zatamnjeno zadnje staklo...

„Pežo 4007“ stiže u salone „Verano motorsa“ u januaru 2008. Prema nezvaničnim informacijama, početna cena biće oko 29.500 evra.

Nastavak na Kurir...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Kurir. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Kurir. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.