Izvor: SandzakPress.net, 04.Apr.2020, 00:16

SPP demantuje neistine izrečene na portalu Kurir.rs

SPP demantuje neistine izrečene na portalu Kurir.rs

Stranka pravde i pomirenja oštro osuđuje i kategorički demantuje neistine izrečene u tekstu objavljenom na portalu Kurir.rs, danas 03.04.2020. pod naslovom “Za Zukorlića ne važi zakon niti policijski čas“, u kome se tvrdi da je restoran „Gazija“ u vlasništvu Muamera Zukorlića, te da „usred Novog Pazara radi kao da nema korone“. Restoran Gazija je vlasništvo Esada Nurovića što se može utvrditi u registarskoj dokumentaciji, kome je tokom dana od strane gradske vlasti upućena >> Pročitaj celu vest na sajtu SandzakPress.net << inspekcija, jer su pojedini građani primijećeni na terasi tog restorana. Ovaj restoran od uvođena vanrednog stanja poštuje sve propisane mjere i ni danas, kao ni prethodnih dana, nije vršio bilo kakve ugostiteljske usluge. Sa objavljene fotografije se jasno vidi da su građani ispred sebe imali piće u kartonskim čašama, što ukazuje na to da su bili usluženi na susjednim kioscima ili kafićima sa šalterskom uslugom, čime su napravili problem vlasniku ovog restorana. Od Kurira zahtijevamo hitnu objavu ovog demantija sa izvinjenjem . Informativna služba SPP The post SPP demantuje neistine izrečene na portalu Kurir.rs appeared first on Sandžak PRESS.

Nastavak na SandzakPress.net...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta SandzakPress.net. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta SandzakPress.net. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.