SKANDAL ILI NAMEŠTALJKA? Otkud crv u srpskim bombonama i šta na to kaže proizvođač? (FOTO)

Izvor: Telegraf.rs, 27.Okt.2014, 14:09   (ažurirano 02.Apr.2020.)

SKANDAL ILI NAMEŠTALJKA? Otkud crv u srpskim bombonama i šta na to kaže proizvođač? (FOTO)

Na društvenim mrežama osvanula je fotografija crva u "Pionirovoj" karamel bomboni. Iz te kompanije tvrde da je u pitanju falsifikat i da su oni podneli krivične prijave protiv onih koji falsifikuju njihovu robu, koja prolazi kroz izuzetno strog sistem kontrole

Na društvenim mrežama poslednjih dana osvanula je fotografija crva u karamel bombonama kompanije “Pionir”. Dragana Petković, koja je okačila fotografije na Fejsbuk, kaže za Telegraf da je bombone kupila >> Pročitaj celu vest na sajtu Telegraf.rs << pre dve nedelje u jednoj prodavnici na Voždovcu.

Šta na sve to kaže Nebojša Jakšić, direktor prodaje kompanije “Pionir” u Beogradu?

- Mi to proizvodimo više od pedeset godina i do sada nismo imali nikakvih problema. Svi naši proizvodi prolaze kroz izuzetno strog sistem kontrole. Karamela je jedan od jačih brendova kompanije “Pionir”. Međutim, postoje firme koje su falsifikovale naše proizvode i njihova roba je zaplenjena i u stoji u magacinima već mesecima, a protiv vlasnika su podnete krivične prijave. Radi se o desetak manjih proizvođača i ne mogu da isključim verovatnoću da je u pitanju nameštaljka, pogotovo što niko nije uradio reklamaciju, niko nam nije pokazao proizvod – objašnjava Jakšić.

Foto:Dragana Petković

https://www.facebook.com/dragana.petkovic.758

Postavlja se pitanje kako zaštititi potrošača ukoliko naiđe na proizvod koji ne odgovara standardima kvaliteta.

Potrošači koji smatraju da su oštećeni mogu se obratiti inspekciji koja je nadležna za tip robe. Ukoliko je proizvod od mesa, u pitanju je veterinarska inspekcija, dok se za biljne proizvode kupci mogu obratiti poljoprivrednoj inspekciji.

- Potrošači moraju imati kod sebe uzorak robe i fiskalni račun – kaže za Telegraf Mladen Alfirović iz Udruženja za zaštitu potrošača Vojvodine.

Foto:Dragana Petković

https://www.facebook.com/dragana.petkovic.758

Potrošačima preostaje da uvek pažljivo pogledaju pakovanje i pročitaju dekleraciju kako bi bili sigurni da su kupili pravi proizvod, i da se, ukoliko smatraju da su oštećeni, obrate Udruženju za zaštitu potrošača.

(Telegraf.rs)

Nastavak na Telegraf.rs...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Telegraf.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Telegraf.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.