Izvor: Studio B, 24.Mar.2016, 12:08 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Rubrika pet pitanja- pet odgovora
Grocka, Kaluđerica, Ul. Žikice Jovanovića-Španca 18 b - ponovo se javio gledalac i postavio postavio pitanje zašto računi za telefon i struju kasne.
Isti sugrađanin, koji se uvek javlja sa Karaburme, postavio je isto pitanje 17. marta:
- Grocka, Kaluđerica, Ul. Žikice Jovanovica Španca 18d - gledalac pita poštu zbog čega mu uplatnice za struju i telefon redovno kasno stižu, pa jedva stigne da iskoristi popust?
Našem sugrađaninu Milošu jedino >> Pročitaj celu vest na sajtu Studio B << može odgovoriti Javno preduzeće „Pošta Srbije" i mi smo pitanje odmah 17. marta prosledili na njihov zvanični kontakt.
Kako JP „Pošta Srbije" ne spada u red gradskih komunalnih preduzeća nego u republička preduzeća, ne možemo ih obavezati ni na ažurnost ni na obavezni odgovor, a i ranije smo zamoljeni da prenesemo kinformaciju da korisnici njihovih usluga sva pitanja mogu postaviti preko sajta www.posta.rs ili preko poziva Informativnom servisu Pošte Srbije na br. tel. 0700 100 300.