Izvor: Studio B, 24.Mar.2016, 12:08   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Rubrika pet pitanja- pet odgovora

Grocka, Kaluđerica, Ul. Žikice Jovanovića-Španca 18 b - ponovo se javio gledalac i postavio postavio pitanje zašto računi za telefon i struju kasne.

Isti sugrađanin, koji se uvek javlja sa Karaburme, postavio je isto pitanje 17. marta: 

- Grocka, Kaluđerica, Ul. Žikice Jovanovica Španca 18d - gledalac pita poštu zbog čega mu uplatnice za struju i telefon redovno kasno stižu, pa jedva stigne da iskoristi popust? 

Našem sugrađaninu Milošu jedino >> Pročitaj celu vest na sajtu Studio B << može odgovoriti Javno preduzeće „Pošta Srbije" i mi smo pitanje odmah 17. marta prosledili na njihov zvanični kontakt.

Kako JP „Pošta Srbije" ne spada u red gradskih komunalnih preduzeća nego u republička preduzeća, ne možemo ih obavezati ni na ažurnost ni na obavezni odgovor, a i ranije smo zamoljeni da prenesemo kinformaciju da korisnici njihovih usluga sva pitanja mogu postaviti preko sajta www.posta.rs ili preko poziva Informativnom servisu Pošte Srbije na br. tel. 0700 100 300.

Nastavak na Studio B...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Studio B. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Studio B. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.