Izvor: Studio B, 11.Feb.2016, 13:01   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Rubrika pet pitanja- pet odgovora

Gledateljka se požalila na uslugu u „Maksiju"; u njihovoj prodavnici kupila je prasetinu za slavu i kada je pekla primetila je da ima neprijatan miris, odnosno da nije za jelo.

Pozvala je Kontakt centar tog trgovinskog lanca i to dva puta i ništa nije uspela da uradi. Pita šta da radi? 

U ovakvim slučajevima potrebno je obratiti se Veterinarskoj inpekciji i odneti uzorak mesa na pregled. Po obavljenom pregledu, ukoliko je to potrebno, inspektori nalažu da se >> Pročitaj celu vest na sajtu Studio B << neispravno meso povuče iz prodaje i na tj način gledateljka bi zaštitila i druge potrošače od konzumiranja neispravnog mesa i zdravstvenih smetnji koje bi mogle da se pojave.

Veterinarska inspekcija za grad Beograd: tel. 6656012; imejl: rvi.beograd@minpolj.gov.rs

Takođe, na sajtu Ministarstva stoji napomena:

U dane vikenda i državnog praznika prijave od strane građanstva primaće dežurni veterinarski inspektor na telefon 66-56-015 od 730 do 1530 časova.

Nastavak na Studio B...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Studio B. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Studio B. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.