Izvor: Studio B, 11.Feb.2016, 13:01 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Rubrika pet pitanja- pet odgovora
Gledateljka se požalila na uslugu u „Maksiju"; u njihovoj prodavnici kupila je prasetinu za slavu i kada je pekla primetila je da ima neprijatan miris, odnosno da nije za jelo.
Pozvala je Kontakt centar tog trgovinskog lanca i to dva puta i ništa nije uspela da uradi. Pita šta da radi?
U ovakvim slučajevima potrebno je obratiti se Veterinarskoj inpekciji i odneti uzorak mesa na pregled. Po obavljenom pregledu, ukoliko je to potrebno, inspektori nalažu da se >> Pročitaj celu vest na sajtu Studio B << neispravno meso povuče iz prodaje i na tj način gledateljka bi zaštitila i druge potrošače od konzumiranja neispravnog mesa i zdravstvenih smetnji koje bi mogle da se pojave.
Veterinarska inspekcija za grad Beograd: tel. 6656012; imejl: rvi.beograd@minpolj.gov.rs
Takođe, na sajtu Ministarstva stoji napomena:
U dane vikenda i državnog praznika prijave od strane građanstva primaće dežurni veterinarski inspektor na telefon 66-56-015 od 730 do 1530 časova.