Izvor: Studio B, 22.Maj.2015, 16:56 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Rubrika "Pet pitanja pet odgovora"
Gledalac iz Zemuna pita zašto u Batajnici ili Zemun polju JKP BVK vlasnicima individualnih kuća ne šalje račune na mesečnom nivou, već obračune šalje na mesec i po do dva meseca.
U pregledu potrošača JKP BVK na adresi spoja u Ul. majora Zorana Radosavljevića evidentiran je ovaj potrošač (Dragan) pod šifrom korisnika 1058567, RBS 112361/0, a vodom se snabdeva preko tzv. blok vodomera (termin se koristi za vodovodne priključke preko kojih je na gradski vodovod priključeno >> Pročitaj celu vest na sajtu Studio B << više potrošača).
Količina isporučene vode se za blok vodomer utvrđuje u skladu sa odredbama Odluke o prečišćavanju i distribuciji vode („Sl. list grada Beograda", br. 23/05, 2/11, 29/14,), odnosno očitavanjem vodomera na osnovu razlike stanja između dva očitavanja (čl. 52 Odluke) i na osnovu procene u slučajevima iz čl. 54 Odluke, kada očitavanje nije omogućeno.
Fakture za potrošače iza blok vodomera ispostavljaju se kada se pročita blok vodomer i vezani potrošači iza blok vodomera. Napominjemo da prema članu 39. Odluke o prečišćavanju i distribuciji vode, komunalno preduzeće dva puta godišnje vrši redovnu i periodičnu kontrolu vodomera, a JKP BVK u cilju što realnije raspodele potrošene vode, vrši i češća očitavanja (5-6 puta godišnje). Konkretno, navedeni blok vodomer i ostali vezani vodomeri očitani su šest puta u toku 2014. godine i dva puta u toku 2015. godine, - kaže se u odgovoru nadležne službe JKP „Beogradski vodovod i kanalizacija".