Izvor: Studio B, 24.Sep.2015, 10:38   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Rubrika "Pet pitanja pet odgovora"

Budimir sa Kanarevog brda pohvalio je opštinu Rakovica za popravku trotoara u tom naselju.

Pored toga, nije bio zadovoljan odgovorom „Telekoma Srbija" da svoj problem sa ovim provejderom može rešiti razgovorom sa operaterom. Kaže da je već rezgovarao sa operaterima i da oni ne mogu da mu pomognu, pa insistira da ga ipak neko primi lično. 

Odgovor nadležne službe „Telekom Srbija":

Obaveštavamo Vas da je u međuvremenu korisnik kontaktiran telefonskim >> Pročitaj celu vest na sajtu Studio B << putem i tom prilikom je dobio usmeno pojašnjenje. Korisniku će takođe u najkraćem roku biti dostavljeno i pisano obaveštenje u vezi sa trajnim nalogom.

Zahvaljujemo na razumevanju.

 

Nastavak na Studio B...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Studio B. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Studio B. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.