
Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 04.Okt.2019, 12:13 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Rekordan broj srpskih firmi na prehrambenom sajmu u Kelnu
Kompanije iz Srbije šesti put predstaviće ponudu na najvećem svetskom sajmu prehrambenih proizvoda "ANUGA 2019" koji se održava u Kelnu od 5. do 9. oktobra.
Nastup srpskih firmi organizuju Privredna komora Srbije (PKS) i Razvojna Agencija Srbije (RAS), a na ovogodišnjem sajmu Srbija će se predstaviti sa rekordnim brojem izlagača – 29 kompanija. Proizvodi će biti izloženi na dva nacionalna štanda, u dve hale - za gotove i za zamrznute proizvode.
Na Nacionalnom >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio Televizija Vojvodine << štandu u hali gde će biti izloženi gotovi proizvodi predstaviće se 14 srpskih kompanija - Fruitica, Čantavir, Jaffa, Crvenka, Geneza, Kanjiža, Medino, Krnjevo, Basket zdravija hrana, Golubinci, Aroma začini, Futog, Damar Confit, Beograd, Bibli, Beograd, Agranela, Valjevo, Zdravo Organik, Selenča, Cold pressok, Beograd, Tisacoop, Kanjiža, Interfood60, Ivanjica, Fungo Jug, Leskovac.
Na Nacionalnom štandu u hali zamrznuti proizvodi izlagaće 15 kompanija – Sicoberry, Kraljevo, Pik Bečej, Bečej, Frikom, Beograd, Ptpd Menex, Kruševac, Itn group, Zemun, Voćar, Svilajnac, Master Fruit, Beograd, Jugprom, Leskovac, Hibrid, Beograd, Friglo, Sutjeska, Frigo-Paun, Požega, Euro frigo, Požega, Laki, Arilje, Sweet Home, Brus, Miraxagrar, Beograd.
O sajmu
Sajam ANUGA je najveći međunarodni sajam na svetu prehrambene industrije i najznačajniji za sve proizvođače širom sveta. Sajam se održava svake druge godine u Kelnu, u sajamskom prostoru KELN MESE (Koelnmesse GmbH) površine 284.000 m2. Ove godine izlagaće preko 7.500 izlagača iz više od 100 zemalja, a očekuje se da će ANUGA imati više od 165.000 posetilaca iz 198 zemalja.
PKS i RAS organizuju nastup srpske privrede na ovom prestižnom svetskom sajmu sa ciljem promocije i povećanja izvoza domaće prehrambene industrije na tržišta Nemačke, Evropske unije, i drugih zemalja, kao i upoznavanja proizvođača sa svetskim trendovima u prehrambenoj industriji.
Sajam pruža mogućnosti kompanijama da se upoznaju sa novim proizvodima i tehnologijama, pronađu nove poslovne prilike, upoznaju nove dobavljače za evropsko i druga inostrana tržišta, sagledaju svoju poziciju u odnosu na tržišnu utakmicu i konkurenciju.
Sajam čini nekoliko tematskih celina odvojenih po paviljonima – gotovi proizvodi, mleko i mlečni proizvodi, zamrznuti proizvodi, meso i mesne prerađevine, alkoholna i bezalkoholna pića, pekarski proizvodi, organski proizvodi.
Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...