
Izvor: PrviPrviNaSkali.com, 13.Dec.2018, 23:17 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Ranbo - Birajmo sta gledamo
BIRAJMO ŠTO GLEDAMOBirajmo sto gledamo” je medijska kampanja UNICEF-a i Agencije za elektronicke medije ciji je cilj podici nivo svesti o vaznosti medijskog opismenjavanja roditelja i dece. Kampanja zeli da ukaze na vaznost pazljivog odabira medijskih sadrzaja za decu, svrsishodnog ...
Nastavak na PrviPrviNaSkali.com...
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta PrviPrviNaSkali.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta PrviPrviNaSkali.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.