Raj za kupoholičare: Reporter Blica prvi ušao u autlet u Inđiji

Izvor: Blic, 18.Apr.2012, 16:30   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Raj za kupoholičare: Reporter "Blica" prvi ušao u autlet u Inđiji

Srpski kupoholičari neće više morati da potežu put Austrije i Italije kako bi utolili svoju strast za kupovinom. Na obodu Inđije sutra će, uz muziku Vlade Georgieva, svečano biti otvoren “Fešn park autlet centar Inđija”, prva šoping destinacija te vrste u Srbiji.

Autlet centar u svojoj prvoj fazi izgradnje obuhvatio je 15.000 kvadratnih metara i u njemu se nalazi 65 prodavnica, nekoliko ugostiteljskih objekata, banka, menjačnica, igraonica za decu, kao i besplatni >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << parking od 1.200 mesta.

Lepo uređenom "ulicom” juče su užurbano prolazili majstori u trci sa vremenom da dovrše radove, ali i trgovci koji su opremali radnje kako bi u četvrtak spremno dočekali kupce.

Njih će osim novih prodavnica i artikala poznatih svetskih brendova sačekati i popusti koji su, zapravo, glavna atrakcija ovih "autlet vilidža”, a ovde su planirani preko cele godine i iznosiće od 30 do 70 odsto.

A na otvaranju će u nekim radnjama popusti ići i do 90 odsto, kao što je slučaj sa "Konversom” u kome će se moći pazariti čuvene starke po ceni od samo 600 dinara, dok će rančevi koštati svega 250 dinara.

- Sve je spremno, roba je izložena, sve smo upakovali kako treba! - kaže Vladimir Filipović, direktor maloprodaje u ovoj firmi, dok je sedmoro budućih radnika zabavljeno rasporedom smena.

Privodi se kraju aranžiranje robe i u "Puminoj” prodavnici, a poslovođa Jelena Roša iskreno se raduje ovom novom početku.

- Procene su da će autlet biti posećen jer se nalazi između dva velika grada. Osim toga, dosta naših ljudi je putovalo u inostranstvo, sretalo se sa ovom vrstom prodaje pa će dolaziti i ovde.

Povišena radna temperatura je u "Batinoj” radnji gde se raspoređuju poslednji kontigenti robe, a prodavačice Dragana Damjanac, Svetlana Petrović i Marija Janevski privode kraju posao koji započeli pre desetak dana.

- Završićemo na vreme - kaže samouvereno Dragana!

Što se ne bi moglo reći za majstore koji opremaju dečju igraonicu, mada oni tvrde suprotno. Ipak, pomaljaju se veseli zidovi po kojima će šarati dečje oči, dok im roditelji budu krstarili radnjama.

Inače, autlet centar izgleda kao broš na plodnoj vojvođanskoj ravnici, a tri kule ovog mini grada markiraju ga sa okolnih puteva. Objekti su, po želji investitora, zanimljiva kombinacija vojvođanske i mediteranske arhitekture, a sanja Ćirić, jedna od arhitekata "Energogrupe” koja je bila glavni projektant i izvođač radova, kaže da se na ovom projektu radilo dve godine, a da je sa gradnjom započeto maja prošle godine. Do sada je ovde uloženo 25 miliona evra, a kada projekta bude završen, ukupna investicija će iznositi 40 miliona evra.

- Ovo je prva faza objekta. Planirano je da se u drugoj fazi izgradi još 10.000 kvadrata, a u trećoj još 5.000. Kad se kompletira centar će imati izgled ćiriličnog slova P - kaže Ćirić.

Premijera američkog brenda

U inđijskom outletu premijeru će imati poznati američki brend Abercrombie&Fitch, koji se pojavljuje prvi put u jugoistočnoj Evropi. Pored njega najpoznatije svetske robne marke biće na raspolaganju u prodavnicama Fashion Company Outlet, Sportina Outlet, XYZ, Tommy Hilfiger, Adidas, Nike, Puma, Converse, Ecco, Office Shoes, S&L, Beosport, Midas, Planeta Sport, Glum up, PWL Fashion, Time Out, Levis, Burlington, Movem Fashion, Lisca, Retro, Nicola’s, Tom Taylor.

Nastavak na Blic...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.