Izvor: Blic, 26.Dec.2006, 13:00   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Računi kasne a pretplatnici plaćaju kamate

Računi kasne a pretplatnici plaćaju kamate

ČAČAK - Više stotina telefonskih pretplatnika Kulinovačkog polja i Spomen-parka u Čačku još nisu dobili telefonske račune za novembar iako je rok za plaćanje dvadeseti u mesecu. I stanovnici drugih delova grada kažu da su im računi uručeni neposredno pre 20. decembra, a Vesna Lučić u IJ 'Telekom' u Čačku kaže da se posle 20. u mesecu obračunava zakonska zatezna kamata. U izvršnoj jedinici 'Telekoma' u Čačku >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << kažu da se računi od pre godinu dana štampaju u Beogradu, a da distribuciju radi PTT, tako da ne znaju zbog čega računi sve kasnije stižu na kućne adrese. U čačanskom 'Telekomu' su nam potvrdili da je sve više pritužbi građana koje su prosleđivane u centralu, ali još nikakvi pomaci nisu napravljeni.

U regiji 'Centar' u Kragujevcu, gde je centrala za fiksnu telefoniju za opštine centralne Srbije, uključujući i Čačak, kažu da je glavna krivica do Pošte sa kojom 'Telekom' ima ugovor o distribuciji. Na pitanje da li će se obračunavati kamata za neplaćene račune i ko će to plaćati, Zoran Herceg iz regije 'Centar' kaže da se kamata obračunava za svaki neplaćeni račun posle 20, ali nije mogao da nam odgovori da li će to plaćati korisnici, iako nije njihova greška.Biljana Grbović iz Predajničkog centa Pošte u Čačku kaže da su računi za novembar u Čačak stigli 8. decembra, ali da ne može da nam kaže kako je u pojedinim delovima grada došlo do kašnjenja dostave računa i da tu informaciju mora proveriti.

- Radi se o običnim pošiljkama i mi ne možemo da znamo da li je za nekoga stigao račun iz Beograda - rekla nam je Grbovićeva.

U službi dostave u Pošti 2 rečeno nam je da telefonski računi iz Beograda stižu obično do 10. u mesecu, ali da se događa da kasne po nekoliko dana. Za Kulinovačko polje rečeno nam je da je poštar bio na bolovanju i da nije imao ko da podeli poštu u ovom delu grada.

Vesna Lučić kaže da će se svaka reklamacija posebno razmatrati i da se korisnici koji smatraju da su oštećeni na ovaj način mogu obratiti Korisničkom servisu u ulici Gospodar Jovana 22.

Vesna Trtović

Nastavak na Blic...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.