Izvor: Danas, 01.Apr.2012, 20:13   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Račun bez krčmara

Potpuno je logično da ogromna medijska moć, koncentrisana u rukama vladajuće DS, na ovaj ili onaj način bude upotrebljena tokom predizborne kampanje. Osnovna linija njihove komunikacije se već u startu oslanjala na ovo izuzetno preimućstvo. Jedna izreka kaže da sto puta ponovljena laž postaje istina. Vodeći se takvom logikom, marketinški stratezi DS očigledno su očekivali da konstantnim veličanjem svojih stvarnih ili imaginarnih uspeha izvrše presudan uticaj na birače.

Nastavak na Danas...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Danas. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Danas. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.