Izvor: Kurir, 03.Apr.2013, 16:15 (ažurirano 02.Apr.2020.)
ROK IZGLED: Kortni Lav novo lice kuće Sen Loren
Čuvena francuska modna kuća svojoj novoj kolekciji da nešto "tvrđi", rokerski izgled
PARIZ - Čuvena francuska modna kuća Sen Loren odlučila je da svojoj novoj kolekciji da nešto "tvrđi", rokerski izgled, angažujući Kortni Lav.
Tako se udovica legendarnog Kurta Kobejna pridružila Merilinu Mensonu u novoj marketinškoj kampanji pod nazivom "Sen Loren mjuzik prodžekt".
Iza ove odluke stoji poznata dizajnerka i kreativna direktorka Sen Lorena, Hedi Sliman, koja je za ovaj zaokret ka svetu roka i grandža angažovala još dvoje muzičara - Arijela Pinka i Kim Gordon.
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Kurir. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Kurir. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.