Profesor:Njuz nije greška, već trik

Izvor: B92, 11.Jul.2013, 16:08   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Profesor:Njuz nije greška, već trik

Beograd, Kragujevac -- Profesor koji je u svom udžbeniku naveo Njuz.net kao relevantan izvor tvrdi da "nije u pitanju greška već marketinški trik koji su shvatili najbolji studenti".

"Moja želja je bila da sjajni studenti, koji znaju šta je marketinški trik, prepoznaju da taj izvor nije akademski, a oni koji nisu baš na pravi način shvatili moju želju da pokušaju da procene šta je to što treba saopštiti na ispitu, a šta ne treba", izjavio je profesor Ekonomskog fakulteta >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << u Kragujevcu Milan Kocić.

Nakon što je stranica pod rednim brojem 302 obišla internet, autor knjige i profesor marketinga juče nije želeo da govori o građi koju je koristio za svoj rad. Danas, međutim, tvrdi da je reč o marketinškom triku koji, kako kaže, nismo razumeli.

Inače, udžbenik "Direktni marketing" još je dostupan studentima, ali ni u knjižari ni u biblioteci medijima nije bilo dozvoljeno da ga snime.

Profesor je rekao da objavljivanje "sporne" stranice ne smatra medijskim linčom, kako neki ocenjuju, već kao novinarsku znatiželju da se istraži nešto što se možda iz nečije vizure potkralo kao greška.

"Nije profesor glavni problem"

Kratka mišljenja o slučaju su na Tviteru tokom dana izneli i poverenik za informacije od javnog značaja Rodoljub Šabić i zaštitnik građana Saša Janković, koji su se saglasili da je veći problem od profesora komisija koja pregleda udžbenike. Opširnije u posebnoj vesti.

"Upravo slučaj ovog mladog gospodina (studenta), koji je objavio stranicu, a ne bih želeo da ga imenujem zbog njegovog integriteta, dokazuje da je ova problematika jako interesantna i da je on pomalo naseo na taj moj trik i želju, rekao je profesor i naveo da je student koji je objavio spornu stranicu ranije položio ispit s ocenom šest.

Profesor Kocić je naveo da u svojoj biografiji nema nijednu mrlju i da juče nije davao izjave jer je, kako je rekao, bio zaprepašćen "tolikom medijskom ujdurmom".

"Smatram da to možda i jeste neka vrsta nečega što medije treba da zainteresuje, ali ne i da se tolika pompa oko toga podigne. Mislim da je mladi čovek u docentskom zvanju teško mogao juče da reaguje na pravi način saopšti šta se to desilo", rekao je Kocić, koji ima zvanje docenta.

Šaljiva vest da je osnivač Fejsbuka svojim zaposlenima zabranio pristup toj društvenoj mreži zbog loše produktivnosti nije zasmetala ni recenzentima sa Ekonomskog fakulteta u Nišu i Kragujevcu, pa ni dekanki Verici Babić, koja udžbenik potpisuje za izdavača.

"O tome šta je direktni marketing verovatno najbolje govori ovih 24 sata koji su za nama, a o tome šta je autor udžbenika hteo da saopšti studentima najbolje će sam autor reći", kaže Verica Babić.

Ona dodaje da je profesor Kocić vrlo uspešan u karijeri i da je do zvanja docenta došao zahvaljujući velikom radu i usavršavanju.

"Izuzetno je posvećen radu sa studentima, a o tome najbolje govori podrška Studentskog parlamenta i studenata", kaže ona.

Nakon višečasovnih konsultacija sa dekanatom, oglasili su se i studenti koji kažu da su, bez dvojbe, uz profesora Kocića.

Predsednik Unije studenta Ekonomskog fakulteta Nedeljko Mišić novinarima je rekao da svi studenti podržavaju profesora Kocića.

"Profesor nije simbol površnosti - to najbolje znaju studenti kojima je predavao. Profesor je kvalitetan i pruža maksimalnu podršku studentima", rekao je Mišić i naveo da je za samo sat više od 600 studenata potpisalo podršku profesoru.

Mišić je naveo da su predavanja profesora Kocića najposećenija, a da su mu studenti važni potvrđuje i današnji dan u kojem, uprkos pritisku medija, ima tri diplomska rada u kojima je bio mentor.

Da li je reč o površnosti, neobaveštenosti u eri Interneta ili o marketinškom triku univerzitetskog profesora, gledaoci će proceniti sami. I sve to u godini kada se navršava 140 godina od rođenja oca srpske satire Radoja Domanovića, koji je upravo u Kragujevcu sticao osnovno i srednje obrazovanje.

Nastavak na B92...






Povezane vesti

Profesor:Njuz nije greška, već trik

Izvor: Cafe.ba, 11.Jul.2013

Beograd, Kragujevac -- Profesor koji je u svom udžbeniku naveo Njuz.net kao relevantan izvor tvrdi da nije u pitanju greška već marketinški trik koji su shvatili najbolji studenti.

Nastavak na Cafe.ba...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.