Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 10.Feb.2019, 10:34 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Prodaja albuma u SAD opala, kupovina muzike izlazi iz mode
Prošle godine prodaja albuma u SAD pala je za 18,2 posto u odnosu na prethodnu godinu, a prodaja pesama pala je za 28,8 odsto, pokazuju najnoviji podaci firme BuzzAngle, koja prati potrošnju muzike u Americi.
U međuvremenu, muzički strimovi, uključujući audio i video, povećali su se za 35,4 posto.
Od ukupne muzike koju su Amerikanci slušali prošle godine, 77 posto bilo je putem usluga striminga muzike poput Spotifaja i Epla, dok je 17,3 odsto od toga bilo kroz >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio Televizija Vojvodine << prodaju albuma i 5,7 posto kroz prodaju singlova, prenela je Hina.
Prošle godine, kompanija za kupovinu preko Interneta, Best Buy, je odlučila da prestane da prodaje CD-ove, a ta je promena rezultat toga što izdavačke kuće sve više razmišljaju o tome da li uopšte treba albume objavljivati u fizičkom obliku.
"Stvari su jasne, kupovina muzike sada izlazi iz mode gotovo jednako brzo kao i striming muzike", piše Rolling Stone.
Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...
Opala prodaja albuma u SAD
Izvor: Nezavisne Novine, 10.Feb.2019
Prošle godine prodaja albuma u SAD pala je za 18,2 posto u odnosu na prethodnu godinu, a prodaja pjesama pala je za 28,8 odsto, pokazuju najnoviji podaci firme BužAngle, koja prati potrošnju muzike u Americi.