Izvor: NoviMagazin.rs, 06.Avg.2016, 20:49   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Pogubno delovanje reklama na decu

Reklame o hrani imaju veliki uticaj na prehrambene navike dece, bez obzira na to šta vole ili ne vole da jedu, pokazalo je istraživanje sprovedeno na Jejl univerzitetu.

Njihov uticaj je najizraženiji kada se radi o brzoj hrani, što zdravstveno apsolutno nije prihvatljivo, upozoravaju američki naučnici.

Nakon obimnog istraživanja u kojem je učestvovalo 3.292 dece i posle proučavanja 45 prethodno urađenih studija, ustanovljeno je da je veća izloženost reklamama >> Pročitaj celu vest na sajtu NoviMagazin.rs << povezana sa gomilanjem prekomernih kilograma ne samo kod već podgojene dece, nego i kod mršavijih mališana.

Zabrinjavajući je podatak da na sklonost određenoj hrani veću moć ima vizuelni doživljaj iz reklama nego miris prave hrane.

Nastavak na NoviMagazin.rs...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta NoviMagazin.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta NoviMagazin.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.