Izvor: Glas javnosti, 20.Apr.2009, 02:37 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Podobni dobijaju šakom i kapom
BEOGRAD - Manipulacije sa rejtingom novina u Srbiji koje sprovodi „Stratedžik marketing“ i tako profit od oglašavanja usmerava na račune novina čiji su vlasnici sakriveni iza tajanstvenih of-šor kompanija ne završavaju se samo sa dnevnim novinama. Na tržištu nedeljnika, pogotovo periodične štampe namenjene ženama, haos je još veći. Prema istraživanju „Ipresa“, ispostavlja se da se slepo veruje „Stratedžiku“ i da oglašivače uopšte ne interesuje kakvi su tiraž i prodaja >> Pročitaj celu vest na sajtu Glas javnosti << ženskih nedeljnika.
Tako listovi sa malim tiražom i neznatnom čitalačkom publikom od „Stratedžika“ iz samo njima znanog razloga dobijaju na značaju, a računi inostranih vlasnika na Sejšelima, Kajmanskim, Devičanskim ostrvima ili na Kipru pune se zahvaljujući ovoj agenciji.
Prema istraživanju „Ipresa“, Kurirov ženski nedeljnik Stil zauzima 29,66 odsto prodatih primeraka svih ženskih nedeljnika u Srbiji. Međutim, iako se radi o nedeljniku bez politike, namenjenom isključivo nežnijem polu, „Stratedžik“ je odlučio da ukupni rejting Stila bude 2,20!
NAJPRODAVANIJI BEZ REJTINGA
Kurirov nedeljnik Grom ubedljivo je najprodavaniji od svih političkih nedeljnika u Srbiji.
Grom učestvuje sa 60,90 odsto u ukupnoj prodaji svih političkih nedeljnika, ali za ovaj nedeljnik, po proceni „Stratedžik marketinga“, ne postoji rejting.