Počeo sa radom IAB Srbija

Izvor: Blic, 31.Mar.2011, 19:05   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Počeo sa radom IAB Srbija

Od marta ove godine i u Srbiji je počeo sa radom Interaktivni advertajzing biro ili skraćeno IAB Serbia – asocijacija koja se bavi promocijom i pružanjem aktivne podrške razvoju tržišta digitalnog marketinga kod nas.

Ova asocijacija je prvobitno osnovana u SAD-u, koji je sve do prošle godine bilo najrazvijenije tržište online oglašavanja na svetu sa ukupnom potrošnjom od 16.3 milijarde evra u 2009. godini. Upravo je veliko angažovanje tima evropskog pandana ovoj organizaciji >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << - IAB Europe, na čelu sa njenim predsednikom Alainom Hureuksom, jedan od osnovnih razloga zašto se evropsko tržište online oglašavanja u poslednjih godinu dana izjednačilo sa američkim.

Digitalni marketing je izuzetno mlada industrija koja, zahvaljujući ogromnoj popularnosti interneta kao medija, doživljava potpunu ekspanziju svugde u svetu, dok najveći rast upravo beleži na tržištima koja u razvoju koja nepogrešivo prate zapadne trendove.

Podrška IAB Serbia rastu digitalnog tržišta kod nas ogledaće se u promociji digitalnih medija i prednosti koje oni nude za oglašivače, sprovođenjem sistematske edukacije svih onih koji se ovom delatnošću bave na bilo koji način u cilju razvoja samog tržišta i povećanja potrošnje na online oglašavanje u sklopu ukupne medijske potrošnje.

Pored toga pomagaće kod razmene iskustava i prikazivanja uspešnih primera iz prakse velikih svetskih kompanija i njihovih reklamnih kampanja, naročito na temu kreativne upotrebe multimedijalnih oglasnih formata i sve popularnijih društvenih mreža kao što je Facebook, kao i povećanju transparentnosti tržišta vršenjem različitih merenja i istraživanja, te propisivanju i predlaganju standarda koji se primenjuju u online oglašavanju.

IAB Serbia će takođe pružati pomoć u afirmaciji domaćih digitalnih projekata u inostranstvu, putem veoma jake mreže nacionalnih IAB asocijacija koje postoje u gotovo svim zemljama gde je digitalna industrija dostigla značajne razmene.

Zbog očigledne potrebe za strukturiranjem tržišta, u Srbiji su se kao osnivači ove asocijacije okupile kompanije koje su u proteklom periodu dale najveći doprinos razvoju digitalnog tržišta kod nas, kao što su Httpool Online Advertising, Omnicom Solutions, Trident Media Group, Ringier Axel Springer, B92, Direct Media, Media House i One Media (Zenith Optimedia).

Nosioci inicijative za osnivanje ove asocijacije i aktuelni lideri IAB Serbia su Gabrijela Stjepanović, kao predstvanik Httpoola i izvršni direktor IAB Serbia i Uroš Ignjačević, generalni direktor Trident Media Group i predsednik skupštine ove asocijacije.

Članstvo u IAB Serbia nije formulisano po principu samo plaćanja članarine nego i aktivnog učešća i doprinosa svih članova radu i uspehu udruženja kroz formiranje tematskih radnih grupa od kojih će se svaka baviti po jednim segmentom digitalnog marketinga (display advertising, search-engine marketing, online PR, publishing, affiliate marketing, online merenje i istraživanje tržišta i sl.).

Nastavak na Blic...






Povezane vesti

IAB Serbia: Digitalna budućnost Srbije

Izvor: Economy.rs, 01.Apr.2011, 16:42

Od marta ove godine konačno je i u Srbiji je počeo sa radom Interaktivni advertajzing biro ili skraćeno IAB Serbia – asocijacija koja se bavi promocijom i pružanjem aktivne podrške razvoju tržišta digitalnog marketinga kod nas.

Nastavak na Economy.rs...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.