
Izvor: Blic, 05.Maj.2019, 09:53 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Pet saveta kako da ORGANIZUJETE vreme i budete EFIKASNIJI na poslu
Veliki deo uspešnosti u upravljanju vremenom je organizacija. Ali, šta ako ste vi neorganizovana osoba? To nije nešto čega treba da se stidite, jer možda nikada niste naučili odgovarajuće organizacijske veštine ili se možda borite s nečim što je izvan vaše kontrole, poput ADHD-a.
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.