Izvor: Blic, 15.Nov.2019, 14:53   (ažurirano 02.Apr.2020.)

DIGITALNO NOVO RUHO Ova haljina košta 9.500 dolara i NE POSTOJI, a evo zašto je to NOVI TREND

Početkom ove godine jedan direktor iz San Franciska potrošio je više od devet hiljada dolara za haljinu svoje žene. To je mnogo para za jednu haljinu, a posebno ako se uzme u obzir da ona  ne postoji – bar ne u fizičkoj formi. U pitanju je digitalna haljina koju je dizajnirala modna kuća “Fabrikant” i stavila na sliku direktorove žene, koja se dalje može pokazivati na društvenim medijima.

Nastavak na Blic...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.