Izvor: NoviMagazin.rs, 27.Sep.2018, 23:06

Ostanite u dobroj formi i posle leta


					Ostanite u dobroj formi i posle leta

Da vam rekreacija ne bi bila opterećenje važno je da je prilagodite obavezama i da vam uz redovno vežbanje preostane slobodnog vremena i za druge sadržaje

Ako ste tokom letnjih meseci stekli zavidnu telesnu formu plivanjem i laganijom hranom, savet je da i u narednim mesecima ne prestajete sa fizičkom aktivnošću i odabirom namirnica koje nisu samo "prazne kalorije". .

Ovakav plan moguće je da sprovedete u delo samo ako uštedite vreme odlaska i povratka sa rekreacije. >> Pročitaj celu vest na sajtu NoviMagazin.rs << Dakle, vežbajte kod kuće, jer i sa "kućnim vežbama" mogu da se postignu zavidni rezultati. U tu svrhu idealni su rekviziti poput, hula-hopa i vijače, izvođenje vežbi joge i, pet tibetanaca. Kada vremenski uslovi dozvoljavaju možete da se rekreirate trčanjem u blizini doma.

Važan uslov da vam redovna fizička aktivnost ne dosadi je da stalno menjate način rekreacije i da ga prilagođavate trenutnom raspoloženju i stanju organizma. Kombinovanje različitih tehnika i načina vežbanja omogućava pokretanje svih mišića i prilagođavanje tela novim pokretima.

Od velike koristi biće vam i ako povremeno radite četiri osnovne vežbe za dobru formu - čučnjeve, izdržaj, sklekove i vežbe propadanja za tricepse.

Vijača

Sa vijačom uvek možete da vežbate kod kuće uz muziku. Povremeno, kada vreme to dozvoljava možete da preskačete vijaču i u prirodi. Ova vrsta rekreacije delotvorna je koliko i trčanje, jer pri preskakanju se aktiviraju svi mišići.

Pet tibetanaca

Popularni "tibetanci" izvodljivi su za sve generacije, ne oduzimaju puno vremena i ne zahtevaju posebne uslove. Ova grupa vežbi spada u manje poznatu jogu, koju su pre dve i po hiljade godina osmislili monasi na Tibetu, poznati po svojoj vitalnosti i dugom životu. Veruje se da ove vežbe ispunjavaju organizam osvežavajućom mladalačkom energijom, što omogućava da se tokom dana osećate bolje i postignete više.

Joga

Vežbe joge garantuju očuvanje vedrog duha, razgibanosti i osećaj mira. Za početak je neophodno da naučite nekoliko manje komplikovanih vežbi, a s vremenom da se usavršavate u njihovom izvođenju i poznavanju namene, kao i da planirate trening prema spostvenim potrebama.

Nastavak na NoviMagazin.rs...






 Povezane vesti
Kako da ostanete u dobroj formi i posle leta?

Kako da ostanete u dobroj formi i posle leta?

Izvor: B92, 28.Sep.2018, 09:16

Ako ste tokom letnjih meseci stekli zavidnu telesnu formu plivanjem i laganijom hranom, savet je da i u narednim mesecima ne prestajete sa fizičkom aktivnošću i odabirom namirnica koje nisu samo "prazne kalorije". Da vam rekreacija ne bi bila opterećenje važno je da je prilagodite obavezama i da...

Nastavak na B92...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta NoviMagazin.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta NoviMagazin.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.