Izvor: Beta OMS, 27.Jun.2022, 12:54

Održana dva predavanja u organizaciji Erste Banke: Kako sprovesti istraživanje tržišta i ...

Istraživanje tržišta kao prvi važan korak u razvoju svakog biznisa i onlajn oglašavanje, bez koga danas nema uspešnog poslovanja, bile su teme dva nova vebinara, u okviru serijala predavanja Erste Banke pod nazivom Preduzetnice pitaju.Kao i prethodne radionice u martu, i ove su bile namenjene vlasnicama malih biznisa i ženama koje tek planiraju da krenu putem preduzetništva, tako da je akcenat bio na tome kako sa ograničenim budžetom ostvariti što bolje rezultate u navedenim segmentima poslovanja.Šta treba pitati potrošača prilikom istraživanja tržišta i kako podaci pomažu u donošenju boljih odluka u svakodnevnom poslovanju polaznicama je detaljno objasnila Marijana Agić Molnar, Marketing strateg i Data strateg – ekspertkinja u kompaniji Data Do. U prvoj fazi istraživanja neka od glavnih pitanja su koliko je tržište veliko, kakva i kolika je konkurencija i koju će potrebu potrošača novi proizvod bolje da zadovolji. Zadatak marketing analitike je da prikupi tačne podatke, da ih analizira i pruži uvid u ponašanje potrošača, a da se na kraju ti uvidi pretvore u bolje poslovne odluke.U mnoštvu dostupnih besplatnih metoda (Google istraživanja, stručni portali, sajtovi konkurencije, RZZS, društvene mreže), moguće je doći do odgovora na neka od pitanja po principu „uradi sam“, ali to zahteva dosta vremena i ...

Nastavak na Beta OMS...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Beta OMS. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Beta OMS. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.