Izvor: Blic, 26.Dec.2006, 13:00 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Od vozača kamiona do direktora
Od vozača kamiona do direktora
BEOGRAD - Od vozača kamiona do generalnog direktora beogradske 'Gradska čistoće' Dragan Ignjatović prevalio je dug i težak put. Njegovu stručnost potvrdila je Privredna komora, koja mu je dodelila nagradu za razvoj i unapređenje privrede, a radnici 'Čistoće' tvrde da je Dragan i više od uspešnog direktora.
Ignjatović samo skromno kaže: 'Nema tu posebne matematike, radiš najbolje što možeš, daješ sve od sebe i šta >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << ti Bog da.'
- Izuzetno je strog, ali pravičan. Za razliku od drugih direktora, trudi se oko nas, zahteva disciplinu, ali zato zna sve naše probleme i pomaže koliko može - kaže Dragoljub Stojanović, radnik 'Čistoće' sa 20 godina staža u preduzeću.
Objašnjenje za 'čudno ponašanje' jednog direktora radnici nalaze u davnoj 1980. godini kada je Ignjatović počeo da radi kao vozač kamiona za smeće u 'Čistoći'.- Tada sam imao samo 22 godine. Vratio sam se iz Nemačke gde su moji živeli i odslužio vojsku. Nikada nisam odbolovao moj rodni Zemun i ono nešto što imaju samo naši ljudi, tako da sam odlučio da ostanem i ovde potražim posao - priča Dragan.
Osim radnih navika, Dragan je iz Hajburna doneo diplomu mašinskog tehničara, preporuke da je automehaničar i odlično znanje nemačkog jezika. Bio je đak generacije jer je završio školu šest meseci pre roka i stručnjak za 'Fordova' vozila. Poslao je sto molbi za zaposlenje, ali su ga pozvali samo iz 'Čistoće' gde je počeo kao najmlađi vozač u preduzeću.
- Kamion za smeće vozio sam devet godina. Poslovođa pogona 'Voždovac' postao sam devedesetih, zatim glavni dispečer u centrali i onda šef garaže voznog parka. Već tada sam smišljao šta bih sve u firmi promenio da mogu - priseća se Ignjatović.
Korak po korak krajem devedesetih stigao je do glavnog inženjera za reciklažu i pomoćnika direktora, a na čelo firme došao je posle 5. oktobra 2000. godine.
- Dobio sam priliku da ispravim sve što mi je smetalo. Uspeli smo da 'Čistoću', od preduzeća u očajnom stanju, pretvorimo u firmu koja posluje sa dobicima - objašnjava Dragan.
Na posao dolazi pre svih u firmi, tačno u 7 sati, jer, kako kaže, mora da isprati ljude i vozila na teren. Onima koji zakasne tri-pet puta odbija 80 odsto od plate, a radnici nikad ne znaju kada će direktor da im bane. Kažu da se pojavljuje u trećoj smeni, subotom, nedeljom, u pogonima, na deponiji, sa vozačem ili bez njega. Nema posla u koji se ne razume, uvek budno prati ko radi, a ko ne radi...
B. Jelovac