Novi šoping mol na Trošarini

Izvor: Blic, 05.Jun.2009, 12:37   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Novi šoping mol na Trošarini

Na mestu starih i oronulih zgrada na Trošarini, koje su nedavno srušene, biće podignut još jedan šoping mol u Beogradu. Kompanija „Verano grup" na tom mestu sagradiće objekat od 73.000 kvadrata, koji će osim prodajnih i ugostiteljskih sadržaja, imati i kugalnu, multipleks bioskop, igraonice, fitnes i velnes centar.



Ukoliko sve bude išlo po planu, krajem 2009. godine trebalo bi da počne gradnja novog šoping mola kod banjičke pijace, u Ulici vojvode Stepe, >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << a prostiraće se na površini od oko pet hektara. Ovaj projekat je trenutno u fazi prikupljanja neophodnih dozvola i saglasnosti, a njegova gradnja trebalo bi da traje dve do tri godine.

Budući šoping mol sastojaće se od tri podzemna nivoa, prizemlja, dva sprata i prostranih pešačkih koridora. To će biti poslovno-komercijalni tržni centar, koji će osim prodajnih objekata imati i brojne sadržaje zabavnog karaktera.

Projektom je predviđeno da u prizemlju i na prvom spratu bude otvorene luksuzne prodavnice sa brojnim artiklima i veliki supermarket, dok je drugi nivo projektovan kao sprat zabave. Tako će osim kupovine u „Trošarini" Beograđani moći da odu u kuglanu ili da igraju bilijar. Za zabavu najmlađih biće zadužene kompjuterske igraonice, a za žene i sve one koji hoće da se opuste predviđen je velnes i fitnes centar. U ovom šoping molu biće otvoren i multipleks bioskop sa ukupno šest sala, sa ukupno 712 sedišta, u kome će moći da se gledaju najnoviji filmski hitovi.

Posebna atrakcija biće panoramski liftovi, kao i kosi ili takozvani pijani stubovi na objektu. Ovaj šoping mol imaće i tri podzemne etaže sa 1.050 parking mesta i još 50 mesta za invalide.

Do sada su u Beogradu otvorena četiri šoping mola, a posećenost je bila iznad svih očekivanja. U prvih mesec dana „Delta siti" je posetilo 1,2 miliona ljudi, a Tržni centar „Ušće" oko milion Beograđana. Šoping molovi nisu samo mesta u kojima se kupuju artikli poznatih svetskih robnih marki. To su postala mesta za zabavu.

Na nedavno završenom sajmu nekretnina i investicija „Real Vienna 2009" koji je održan u Beču, , srpska kompanija „Verano Group" predstavila je svojih pet projekata - poslovnu zgradu B23, šoping centre na Trošarini i Čukarici, koncept Robnih kuća „Beograd", kao i „Zira centar". Na sajmu u Beču štand ove kompanije proglašen je za najlepše dizajnirani.

Šoping molovi u Beogradu



„Merkator":
Otvoren je u decembru 2002. godine u Novom Beogradu. Vlasništvo je slovenačke kompanije „Merkator", a prostire se na oko 52.000 kvadrata. U njega je uloženo 38 miliona evra.



„Delta siti":
Otvoren je u novembru 2007. godine i drugi je najveći šoping mol na Balkanu. Prostire se na 85.000 kvadrata. Ova investicija vredna je oko 74 miliona evra.



„Ušće":
Počeo je da radi krajem marta ove godine, a u vlasništvu je kompanije „MPC Propertis". Najveći je tržni centar u regionu. Ima površinu od 130.000 kvadrata, a u njegovu izgradnju uloženo je 150 miliona evra.



„Zira":
Ovaj šoping mol je otvoren početkom oktobra prošle godine, a nalazi se na uglu Cvijićeve i Ruzveltove ulice. Iako ima samo oko 7.000 kvadrata, smatra se za jedan od najmodernijih u zemlji. Ipak, on je samo deo poslovnog, stambenog i hotelskog kompleksa koji na ovoj lokaciji izgradila kompanija „Verano Grup".

Kakva je vaša vizija budućnosti Beograda do 2020. godine? Javite se sa predlozima, idejama i razmišljanjima. Vaše ideje mogu biti deo našeg serijala.Pišite nam na adresu - beogradska@blic.rs sa naznakom „za Beograd grad budućnosti". Čekamo vas.

Nastavak na Blic...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.