Izvor: Radio 021, 24.Nov.2014, 20:17 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Ne verujemo osiguravajućim kućama
Svega 70 odsto korisnika ima poverenja u osiguravajuće kompanije, dok 82 odsto ima poverenja u banke, pokazalo je istraživanje EY.
To je pokazalo najnovije istraživanje koje je sprovela revizorsko - konsultantska kompanija EY (Ernst & Young) "2014 Global Consumer Insurance Survey".
"Rezultati istraživanja pokazali su da potrošači očekuju češću, značajniju i ličniju komunikaciju sa svojim osiguravačima, dok trenutno izuzetno mali broj njih sprovodi takvu praksu. >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio 021 << Zapravo, 44 odsto klijenata izjavilo je da nisu imali kontakt sa svojim osiguravačima poslednjih 18 meseci", navodi se u saopštenju EY.
Rezultati istraživanja pokazali su da osiguravači moraju da se fokusiraju na to kako komuniciraju sa svojim klijentima, jer je tokom finansijske krize, poverenje u banke zadobilo ozbiljan udarac, ali se poverenje u banke primetno vraća, dok poverenje u osiguravajuće kompanije ostaje na niskom nivou.
Prema rezultatima istraživanja - širom sveta 70 odsto klijenata veruje osiguravajućim kućama, što je manje od poverenja koje ukazuju supermarketima (84 odsto), bankarskom sektoru (82 odsto), automobilskoj industriji (80 odsto) i sajtovima za on-line kupovinu (78 odsto).
Na zrelim tržištima - kao što su Evropa (61 odsto) i Australija (53 odsto) - potrošači imaju još niži nivo poverenja, dok na tržištima u razvoju kao što su Latinska Amerika (81 odsto), Bliski Istok i Indija (79 odsto) potrošači imaju više poverenja u svoje osiguravače.