Najveći deo praznične kupovine obavljen sa mobilnih uređaja

Izvor: B92, 28.Dec.2014, 19:41   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Najveći deo praznične kupovine obavljen sa mobilnih uređaja

Svake godine nakon Božića, IBM objavljuje analize za online i mobilnu prodaju.

Foto: Highways Agency/Flickr.com

Ove godine, Big Blue je došao do podataka da je 57,1 odsto ukupnog online prometa stiglo sa mobilnih uređaja.

Ovo je povećanje od 18,6 odsto u odnosu na prethodnu godinu. Promet sa smartfona je učestvovao sa 40,6 odsto, dok je sa tableta stiglo 15,9 odsto prometa.

Međutim, kada je konkretna kupovina ispitana, brojke pokazuju da je >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << 18,4 odsto online kupovine poteklo sa tableta, dok je 16,3 odsto stiglo sa telefona.

Ukupno, kupovine obavljene sa mobilnih uređaja činile su 20,4 odsto online prodaje ove godine, a tokom Božića je ovo bilo 34,8 odsto.

Takođe, IBM je otkrio da je prosečna suma potrošena sa PC uređaja iznosila 107,72 dolara, dok je sa mobilnih uređaja trošeno u proseku 88,70 dolara.

Kada su korisnici operativnih sistema u pitanju, IBM otkriva da su iOS korisnici trošili prosečno 97,28 dolara na online kupovinu, dok su Android korisnici trošili 67,40 dolara u proseku.

Izvor: www.benchmark.rs

Nastavak na B92...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

Najveći deo praznične kupovine obavljen sa mobilnih uređaja

Izvor: Radio 021, 28.Dec.2014

Svake godine nakon Božića, IBM objavljuje analize za online i mobilnu prodaju...Ove godine, Big Blue je došao do podataka da je 57,1 odsto ukupnog online prometa stiglo sa mobilnih uređaja...Ovo je povećanje od 18,6 odsto u odnosu na prethodnu godinu. Promet sa smartfona je učestvovao sa 40,6 odsto,...

Nastavak na Radio 021...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.