Izvor: B92, 28.Dec.2014, 19:41 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Najveći deo praznične kupovine obavljen sa mobilnih uređaja
Svake godine nakon Božića, IBM objavljuje analize za online i mobilnu prodaju.
Foto: Highways Agency/Flickr.com
Ove godine, Big Blue je došao do podataka da je 57,1 odsto ukupnog online prometa stiglo sa mobilnih uređaja.
Ovo je povećanje od 18,6 odsto u odnosu na prethodnu godinu. Promet sa smartfona je učestvovao sa 40,6 odsto, dok je sa tableta stiglo 15,9 odsto prometa.
Međutim, kada je konkretna kupovina ispitana, brojke pokazuju da je >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << 18,4 odsto online kupovine poteklo sa tableta, dok je 16,3 odsto stiglo sa telefona.
Ukupno, kupovine obavljene sa mobilnih uređaja činile su 20,4 odsto online prodaje ove godine, a tokom Božića je ovo bilo 34,8 odsto.
Takođe, IBM je otkrio da je prosečna suma potrošena sa PC uređaja iznosila 107,72 dolara, dok je sa mobilnih uređaja trošeno u proseku 88,70 dolara.
Kada su korisnici operativnih sistema u pitanju, IBM otkriva da su iOS korisnici trošili prosečno 97,28 dolara na online kupovinu, dok su Android korisnici trošili 67,40 dolara u proseku.
Izvor: www.benchmark.rs
Najveći deo praznične kupovine obavljen sa mobilnih uređaja
Izvor: Radio 021, 28.Dec.2014
Svake godine nakon Božića, IBM objavljuje analize za online i mobilnu prodaju...Ove godine, Big Blue je došao do podataka da je 57,1 odsto ukupnog online prometa stiglo sa mobilnih uređaja...Ovo je povećanje od 18,6 odsto u odnosu na prethodnu godinu. Promet sa smartfona je učestvovao sa 40,6 odsto,...