NEMA RAZLOGA ZA BRIGU, USKLAĐUJEMO SE SA POTREBAMA KORISNIKA Direktor JGSP Novi Sad odgovorio na kritike novog reda vožnje u gradu

Izvor: SrbijaDanas.com, 31.Mar.2023, 19:29

"NEMA RAZLOGA ZA BRIGU, USKLAĐUJEMO SE SA POTREBAMA KORISNIKA" Direktor JGSP Novi Sad odgovorio na kritike novog reda vožnje u gradu

Radojičić navodi da se u poslednjih nekoliko godina JGSP značajno modernizovalo i automatizovalo svoj proces rada.

Ustaljena je praksa da se u letnjem režimu redukuje broj vozila JGSP "Novi Sad" na gradskim i prigradskim linijama, jer se u tim periodu mnogi građani prevoze biciklima, električnim trotinetima, motorima i moticikima, bila je povod da ovo preduzeće proteklih dana bukvalno izloži hajci.

Domaćinsko poslovanje i racionalna i opravdana štednja >> Pročitaj celu vest na sajtu SrbijaDanas.com << postala je meta kritike, jer sindikalci, sa druge strane ne vide ništa sporno u tome da se leti po gradu voze poluprazni autobusi.

Ivan Radojičić, direktor JGSP "Novi Sad", rekao je za Novosadsku TV da je reč o ustaljenoj praksi godinama unazad, da se u prolećnom periodu ide sa manjom prevoznom ponudom.

- Nažalost, nije prvi put da se naše preduzeće stavlja u negativni kontekst zarad jeftinih političkih poena. Naši građani apsolutno nemaju razloga za brigu, jer se red vožnje usklađuje sa potrebama naših korisnika usluga. Prevozna potreba je u zimskom periodu veća, ali kada je lepše vreme ljudi se mahom opredeljuju za bicikle, motore i broj putnika je u tom periodu godine manji. Uzimajući sve to obzir, naše preduzeće usklađuje te polaske i tako smo i došli do novog reda vožnje koji stupa na snagu 1. aprila i skoro je isti kao i red vožnje od prošle godine. Studije od prošle godine su nam pokazale da je u letnjem periodu imamo do 30 odsto manje putnika – kaže direktor za Novosadsku televiziju.

- Imamo jasne i precizne modele praćenja tokova putnika, pre svega mislim na sisteme elektronske naplate i brojač putnika, koji u svakom momentu pokazuju popunjenost u našim vozilima. Uzimajući u obzir sve te podatke, izanalizirali smo sve linije, korigovali smo neke polaske, tamo gde ima manji broj putnika, spajali smo linije. Godinama unazad se suočavamo sa finansijskim izazovima i nivo prihoda nije isti kao 2019. a troškovi su nam značajno porasli. Moramo da se ponašamo domaćinski i racionalno i moramo da pravimo uštede na nivou firme – kaže Radojičić.

Upitan da li će ovaj novi red vožnje dovesti do zastoja u saobraćaju zbog redukovanih polazaka, on je rekao da je "saobraćaj živa stvar, ali da uverava sugrađane da mogu da prate linije i da reaguju ako dođe do odstupanja".

- Imamo rešenje da kroz praćenje toka putnika reagujemo na dnevnom nivou slanjem dodatnog vozila ili vozila većeg kapaciteta. Ako to bude ustaljena praksa, kroz par dana možemo da korigujemo red vožnje. Nema potrebe da građani brinu, pratićemo njihove potrebe - poručio je Radojičić.

Nastavak na SrbijaDanas.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta SrbijaDanas.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta SrbijaDanas.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.