Izvor: Blic, 12.Mar.2015, 12:53 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Meklaren: Previše smo pametni da bi pravili SUV
Meklaren je prilično samouveren u svoju poslovnu strategiju pošto su odbacili mogućnost učešća u trenutno najpopularnijem SUV segmentu.
Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa
Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci
Postavi oglas na www.mojauto.rs
Meklaren je siguran da je brend održiv isključivo na prodaji luksuznih
Prodajete polovni automobil?
Postavite besplatan oglas. >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic <<
superautomobila, a kako je objasnio izvršni direktor firme Majk Flevit poslovni plan njegove kompanije je dovoljno mudar da mu nije potreban rad na SUV modelu koji bi idejno odstupao od koncepta brenda.
Umesto strategije učešća u konkurentnom SUV segmentu koju su prihvatili najveći rivali, profitabilnost Meklarena se bazira na tri osnovna koncepta: širenje prodaje po Severnoj Americi, Evropi i Aziji; kontroli troškova i dinamično predstavljanje novih modela kako bi se zadržalo interesovanje mušterija.