Meklaren: Previše smo pametni da bi pravili SUV

Izvor: Blic, 12.Mar.2015, 12:53   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Meklaren: Previše smo pametni da bi pravili SUV

Meklaren je prilično samouveren u svoju poslovnu strategiju pošto su odbacili mogućnost učešća u trenutno najpopularnijem SUV segmentu.

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Meklaren je siguran da je brend održiv isključivo na prodaji luksuznih

Prodajete polovni automobil?

Postavite besplatan oglas. >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic <<

superautomobila, a kako je objasnio izvršni direktor firme Majk Flevit poslovni plan njegove kompanije je dovoljno mudar da mu nije potreban rad na SUV modelu koji bi idejno odstupao od koncepta brenda.

Umesto strategije učešća u konkurentnom SUV segmentu koju su prihvatili najveći rivali, profitabilnost Meklarena se bazira na tri osnovna koncepta: širenje prodaje po Severnoj Americi, Evropi i Aziji; kontroli troškova i dinamično predstavljanje novih modela kako bi se zadržalo interesovanje mušterija.

Nastavak na Blic...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.