Izvor: S media, 21.Mar.2012, 19:32 (ažurirano 02.Apr.2020.)
"Mediascope Europe" - novo istraživanje medija u Srbiji
Mediascope Europe je jedinstvena studija koja prati promenu ponašanja celokupne populacije u upotrebi online medija, radija, televizije, mobilnih telefona, novina i časopisa.
U okviru studije biće predstavljeno devet ključnih tema, a između ostalog i: evolucija medijskog multitaskinga, povezivanje potrošača sa online brendovima, stvaranje i razvoj online medija uključujući upotrebu interneta putem mobilnih telefona, tableta i konzola za video-igre. Upotreba društvenih >> Pročitaj celu vest na sajtu S media << medija će takođe biti jedna od tema istraživanja, kako bi se stvorila celokupna slika o interaktivnom potrošaču. U svim državama će se koristiti ista online metodologija, što podrazumeva preko 50.000 istaživačkih uzoraka.
Ovakva vrsta istraživanja doprineće kvalitetnijem razvoju marketinga, oglašavanja, kao i tehnologije i komunikacija.Pored 15 tržišta koja su obuhvaćena prethodnim istraživanjem IAB Europe,u 2012.godini priključiće se nova tržišta, uključujući: Austriju, Bugarsku, Hrvatsku, Češku, Finsku, Grčku, Mađarsku, Irsku, Rumuniju, Slovačku, Sloveniju, Ukrajinu iSrbiju.
Beskućnici sa priključkom za internet
S media među 10 najčitanijih informativnih sajtova u Srbiji
Internet cenzura i u Srbiji!
Sredinom juna, IAB Serbia će ugostiti Alison Fennah, potpredsednicu IAB Europeza istraživanje i analizu tržišta, koja će predstaviti jedan deo podataka iz istraživanjadomaćoj publici.
Cilj asocijacije IAB Serbia je promocija razvoja digitalnog i interaktivnog marketinga i upoznavanje javnosti sa njegovim mogućnostima i prednostima, kao i promocija evropskih IAB vrednosti na lokalnom nivou.
U Srbiji je izvođenje ove studije pomoglo 12 korporativnih članova IAB Serbia:Executive Group,Direct Media, Fastbridge, Huge Media, Infostud Group, Kreativa New Formula, Media House, Ringier Axel Springer, One Media (ZenithOptimedia), Media S SMVG, kao i portalisportal.rs i nadlanu.com.
(S media)
Srbija prvi put deo studije Mediascope Europe 2012
Izvor: NaDlanu.com, 22.Mar.2012, 13:41
U organizaciji IAB Serbia, naša zemlja se po prvi put uključuje u Mediascope Europe 2012, standardne industrijske studije o upotrebi medija, u kojima učestvuje 28 država iz Evrope. Nadlanu.com je jedan od ponosnih sponzora ovog značajnog istraživanja...Mediascope Europe je jedinstvena studija koja...