MAGIJA VOZI GRADOM

Izvor: Kurir, 03.Maj.2010, 12:00   (ažurirano 02.Apr.2020.)

MAGIJA VOZI GRADOM

Novi „sitroen C3“ zrači magičnom lepotom spolja, a još više iznutra. On je ukras trendseterskih ulica i vitez koji osvaja ženska srca

Bočica elegancije napunjena je do vrha!

Trendseterske ulice ukrašene su novom dimenzijom elegancije. Ovo je još jedna pobeda „Sitroena“ na estetskom nebu. Novi junak je C3.

Linije karoserije su u punoj harmoniji. Uzbuđenje počinje prednjom maskom, koja vešto miri oble sa oštrim linijama. Maska se spaja >> Pročitaj celu vest na sajtu Kurir << sa integrisanim branicima koje ukrašava restilizovani znak „Ševrona“. Bokovi su skladni i drže tenziju sve do zadnjeg kraja. Tu se susreću sa stilizovanom masivnom svetlosnom grupom koja je tačka na „i“ briljantno sklopljene karoserije. Na C3 sve šljašti, pa čak i dizajn ratkapni zaslužuje najvišu ocenu. Ovaj „sitroen“ zrači magičnom lepotom na svakom parkingu.

Petica za dizajn, ali najbolje tek dolazi. Vozaču je priređen prefinjen i futuristički ambijent. Konstruktori nisu žalili aluminijum, a dizajneri svoju kreativnost. Zajedno su izvajali jednodelni greben - umetničku skulpturu usred kabine koja uvek razveseli vozača i tera ga da gleda iz lepše perspektive. „Svemirska“ instrument tabla svetli elegantnom sivom, svaki taster ukrašava, a čak i presvlake imaju stilizovane detalje.

Kruna je masivan volan, zasečen odozdo, poput onog u sportskim automobilima. Treba pomenuti da su materijali vrhunski i za čak dva koplja bolji u odnosu na prethodnika. Uz doplatu od 400 evra dobija se panoramsko „zenit“ staklo koje „dobacuje“ do polovine krova. Sve u svemu, sjajan posao jer je trebalo pojačati moderno na maksimum i istovremeno vešto se odbraniti od pretnje kiča.

Agregat sa testa Kurira, 1,4-litarski benzinac (75 konjskih snaga), na leru se praktično ne čuje, a tih je i u višim obrtajima. Snage ima dovoljno za grad, ali ne i za sportski stil vožnje.

Komande su veoma meke. Servo je podešen za lakšu ruku, pa muškarcima treba vremena da se naviknu da blago koriste snagu. Utisak kvari menjač jer je suviše lagan, dok bi hodovi između brzina trebalo da budu skraćeni. Ali, zato upravljač savršeno leži u ruci i veoma je precizan i s malim poluprečnikom okretaja. Pri temperamentnoj vožnji ESP sistem kontroliše stabilnost, ali se dobija uz doplatu.

Pored toga, C3 nudi prvoklasnu udobnost, pa čak i ležeće policajce prelazi s poznatim „tup“ zvukom. Naravno, tu je vrhunska udobnost jer i ovaj Francuz omekšava asfalt i koliko-toliko upija rupe na našim putevima.

SITROEN C3

Motor: 1.398 cm3

Snaga: 75 KS

Masa: 1.050 kg

Od 0 do 100 km/h: 13,5 s

Maks. brzina: 168 km/h

Potrošnja na testu: 7,2 l

Dužina: 3,94 m

Prtljažnik: 300 l

Osnovni model (1,1; klima): 11.374 evra

Cena testiranog modela: 14.000 evra

Sitroenov šum

Iako je 2010. godina, vozača prati čuveni „Sitroenov“ šum, koji nastavlja tradiciju i posle pola veka! Zvučna izolacija je odlična, automobil se na leru gotovo ne čuje

I najjeftiniji s klimom

Osnovni model C3 u Srbiji košta 11.374 evra (1,1 benzinac), dok model s testa košta 13.800 evra. Cena uživanja i dalje nije visoka

Nastavak na Kurir...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Kurir. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Kurir. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.