Izvor: Kurir, 11.Nov.2008, 13:37   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Lou-kost kompanije mogući dobitnici recesije

LONDON, 11. novembra 2008. (Beta-AP) - Sledeća godina biće teška za međunarodni turizam, međutim, lou-kost (low-cost) kompanije bi mogle da budu dobitnici globalnog ekonomskog usporavanja. U izveštaju Svetsko tržište putovanja 2008, koji je uradio Euromonitor internacional, ukazuje se da bi lou-kost prevoznici i hoteli mogli da povećaju udeo na tržištu poslovnih putovanja jer će kompanije "pritezati kaiš" sa ulaskom brojnih zemalja u recesiju.

Nastavak na Kurir...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Kurir. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Kurir. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.