Logo O2TV osvojio prestižnu međunarodnu nagradu za dizajn “A’design Award”

Izvor: B92, 02.Jul.2019, 22:23   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Logo O2TV osvojio prestižnu međunarodnu nagradu za dizajn “A’design Award”

„Kreativno rešenje obuhvata sve aspekte najviših televizijskih standarda”, ocenio je internacionalni stručni žiri.

Logo televizije O2 osvojio je prestižnu međunarodnu nagradu “A’design Award” za dizajn u kategoriji “grafička i vizuelna komunikacija dizajna”.

Dodela priznanja organizovana je u Italiji, na jezeru Komo, a nagrada je uručena autorki logotipa Dragani Stojanović I direktoru marketinga Prve I O2 televizije Aleksandru Radošu.
>> Pročitaj celu vest na sajtu B92 <<
“A’design Award & Competion” je najuticajnije I najveće priznanje za dizajn u svetu koje se organizuje svake godine u Italiji, a nagrađeni proizvodi i kreativna rešenja predstavljaju se internacionalnoj javnosti na gala izložbi kojoj prisustvuje veliki broj medija iz čitavog sveta.

“Velika mi je čast što sam deo jednog izuzetnog tima O2 i Prve televizije u okviru kojeg kreativnost I kvalitet mogu da se izraze I vrednuju na pravi način. Ono što je najvažniji element, jeste potpuna sloboda u tom procesu u kojem se trudimo da stvaramo na jedan drugačiji način, a opet uvažavajući svetske trendove. Ova prestižna nagrada je važna za ceo naš tim I kompaniju Kopernikus koja se trudi da stalno pomera granice u vizuelnim I kreativnim rešenjima naše kuće. Izuzetno smo polaskani što smo dobili sjajne ocene međunarodnih stručnjaka”, izjavila je Dragana, art direktorka I autorka logotipa.

“Naša kompanija nastaviće da pomera granice ne samo u programskim već i u vizuelnim rešenjima, a gledaoci će se već od jeseni uveriti u poslednju reč tehnologije koju pripremamo. Sigurni smo da će biti oduševljeni iznenađenjima u novoj sezoni. Kvalitet je naše opredeljenje, ponosni smo na naš tim koji od informative do marketinga I promocije, neprestano niže nagrade ne samo u zemlji već i u inostranstvu”, stav je menadžmenta Kopernikus korporacije.

Međunarodni tim žirija koji je ocenjivao ovogodišnje radove, istakao je da je rešenje logotipa O2TV obuhvatilo sve aspekte najviših televizijskih standarda I da predstavlja modernu kobminaciju oblika I karaktera. “Potpuno razigrano, stiče se utisak da možete da ga uhvatite I pomerate. Kompozicija je jaka, linije i boje su jasne. Dizajner je doneo pravu odluku - da ne razmišlja previše o ideji već da upotrebi svu svoju kreativnost da logo učini jednostavnim ali punim energije”, stoji u oceni dizajna logotipa O2TV.

Nastavak na B92...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

Logo O2TV osvojio prestižnu međunarodnu nagradu za dizajn “A’design Award”

Izvor: Blic, 03.Jul.2019, 09:13

Logo televizije O2 osvojio je prestižnu međunarodnu nagradu “A’design Award” za dizajn u kategoriji “grafička i vizuelna komunikacija dizajna”. Dodela priznanja organizovana je u Italiji, na jezeru Komo, a nagrada je uručena autorki logotipa Dragani Stojanović i direktoru marketinga Prve...

Nastavak na Blic...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.