Live Chat – novi, digitalni kanal komunikacije sa Telenorovim korisnicima

Izvor: Beta OMS, 26.Feb.2016, 14:38   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Live Chat – novi, digitalni kanal komunikacije sa Telenorovim korisnicima

Svi Telenorovi korisnici sada imaju mogućnost da svoja pitanja, predloge ili jednostavno utiske o uslugama podele sa agentima korisničke službe, putem dodatnog kanala podrške – Telenor Live Chat servisa. Live Chat se nalazi na najposećenijem delu Telenorovog sajta: veb prodavnici, u okviru sekcije sa mobilnim uređajima. Radno vreme ovog servisa prati radno vreme podrške na društvenim mrežama, uz mogućnost, da kad je Live Chat oflajn, korisnik može poslati mejl na koji agenti odgovaraju u najkraćem mogućem roku, po početku sledećeg radnog dana. Pored toga što se radi o potpuno besplatnoj usluzi, ovaj servis omogućava još neposrediju i jednostavniju komunikaciju ...

Nastavak na Beta OMS...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Beta OMS. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Beta OMS. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.