Kampanja kratka, ali skupa

Izvor: RTS, 21.Mar.2014, 00:26   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Kampanja kratka, ali skupa

Imali smo još jednu skupu kampanju, koja nije bila ništa čistija od one 2012. godine, kaže programski direktor Transparentnosti Srbija Nemanja Nenadić. Ulaganje novca nije garancija da će se postići uspeh, istakao je Nenadić.

Programski direktor Transparentnosti Srbija Nemanja Nenadić ističe da je protekla izborna kampanja bila skupa i ocenjuje da investiranje novca nije garancija da će se postići uspeh.

"Može se govoriti o tome da smo imali još jednu veoma >> Pročitaj celu vest na sajtu RTS << skupu kampanju koja je bila utoliko jeftinija koliko je kraće trajala", rekao je Nenadić gostujući u Dnevniku RTS-a.

Nenadić smatra da kampanja nije bila ništa "čistija" u odnosu na onu iz 2012. godine.

"Za sada nije ništa bolja situacija nego ranije. Da li će se nešto popraviti kada stigne izveštaj - ostaje da se vidi", kaže Nenadić i napominje da će ponovljeni izbori u Novom Pazaru dodatno odložiti izveštavanje o finansiranju kampanje.

Očekuje da će u izveštajima stranaka biti i dosta računa koji nisu izmireni do trenutka podnošenja, jer je manje novca za kampanju izdvojeno iz budžeta. 

Propuštena je velika prilika da se učini mnogo toga, na primer, ukazuje Nenadić, nije formiran nadzorni odbor, a niko, ističe, nije ni kažnjen za prekršaje iz 2012. godine.

Nenadić kaže da novac potrošen u kampanji prelazi milione. "Svi smo videli kampanju, sve stranke koje su imale iole ozbiljniju nameru da pređu cenzus su veoma mnogo novca investirale. Ali, investiranje novca nije garancija da će se ostvariti izborni uspeh", rekao je Nenadić.

Izazov za sve koji prate kampanju biće internet reklamiranje. Na to će se sve više novca trošiti, istakao je Nenadić.

Transparentnost Srbija je radila i analizu aktivnosti državnih funkcionera u kampanji i van nje. "Akteri u odnosu na 2012. su se zamenili, ali oblici ponašanja su isti ili slični, od poseta firmi, otvaranja objekata, potpisivanja ugovora i sporazuma", kaže Nenadić.

Programski direktor Transparentnosti smatra da bi Srbija na tom polju trebalo da sledi Makedoniju koja je zabranila da se prave promotivne aktivnosti te vrste.

Nastavak na RTS...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta RTS. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta RTS. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.