Izvor: Danas, 15.Mar.2013, 21:05   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Kako se Nestle popravio

Međunarodna humanitarna organizacija Oksfam prošlog meseca je pokrenula kampanju pod nazivom „Iza brendova“ (Behind the Brands). Cilj kampanje jeste procena transparentnosti deset najvećih kompanija na svetu koje se bave proizvodnjom hrane i pića kada je reč o tome kako se njihova roba proizvodi, kao i rangiranje njihovog učinka u kontekstu osetljivih pitanja kao što su tretman malih farmera, održiva upotreba vode i zemljišta, klimatske promene i eksploatacija žena.

Nastavak na Danas...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Danas. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Danas. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.