Kako poboljšati efikasnost?

Izvor: Blic, 19.Apr.2010, 10:40   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Kako poboljšati efikasnost?

Stvari ne teku uvek prema planu. Čak i u vodećim kompanijama, menadžeri, ali i zaposleni, moraju da budu okretni i fleksibilni ako žele da ostvare svoj poslovni cilj. Ali radite li prave stvari u pravo vreme? Da li ste efikasni ili samo aktivni?

Znajte da aktivno ne znači uvek i efikasno. Ključ sposobnosti je u tome da radite stvari koje dovode do dobrog rezultata u unutar onoga što je vaša odgovornost. Efikasnost se sastoji u tome da posao obavljate na način koji crpi >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << neophodnu količinu vaše energije i svih uključenih resursa.

Budite fleksibilni

Ne držite se kruto svog načina rada, pokažite dozu fleksibilnosti. Prilagodite se trendovima u poslovnom svetu i potražite savet kolega.

Sprovedite anketu

Nemojte zanemariti mišljenja članova svog tima, posebno ako ste mu na čelu. Sprovedite internu anketu kako biste dobili uvid u potencijalne probleme prilikom rada i pronašli način da ih rešite. Time ćete olakšati rad svojim ljudima i ubrzati ispunjenje poslovnog cilja.

Otkrijte talenat

Kao vođa tima, važno je da otkrijete talenat svakog pojedinca u timu i odredite zadatke u kojima može biti najproduktivniji.

Gledajte „široko”

Ništa ne traje večno. Kada dobijete priliku da se dokažete na poslu, dajte maksimum kako biste ostvarili dobar poslovni rezultat. Tako pravite priliku da drugi primete vaš rad i omoguće vam napredak u karijeri.

Indeks lične efikasnosti

Postoji mnoštvo pristupa ličnoj efikasnosti i razlikuju se od autora do autora. Recimo da ih možemo svesti na neke elemente koji se nalaze kod većine autora:

- Kreirajte svoju ličnu misiju ili plan, s ciljevima;

- Odredite sebi specifične, merljive, dostižne i realne ciljeve, izvodive u određenom vremenu - ne maštajte;

- Upravljanje vremenom odnosi se na upravljanje radnim vremenom, vremenom u privatnom životu, ali i „vremenom samo za sebe”;

- Organizujte sebe i svoje aktivnosti unutar radnog vremena;

- Planirajte unapred i napravite dnevne „to-do” popise obaveza;

- Kontrolišite „kradljivce vremena”;

- Dnevno pratite svoje aktivnosti usmerene prema ciljevima, ako je potrebno izmenite plan.

Prema: careerbuilder.com

Nastavak na Blic...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.