Izvor: B92, 16.Maj.2002, 12:00 (ažurirano 02.Apr.2020.)
"KONVERTIBILNOST ZA MARKETING"
Podgorica -- Direktor podgorickog Centra za tranziciju Nebojsa Medojevic izjavio je da je "proglasavanje konvertibilnosti dinara jos jedan u nizu marketinskih poteza nove vlasti u Srbiji, koja se dominantno orijentise na forsiranje elemenata ekonomskih reformi kojima se moze reklamirati pred medjunarodnom zajednicom". "Takva konvertabilnost dinara u drzavi u kojoj je prosecna plata 150 evra deluje dosta smesno. Oni su vise zainteresovani za kozmeticke komponente, nego za stvarne probleme >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << srpske ekonomije. Da li ce dinar biti prihvacen u bankama u svetu zavisice od interesa tih banaka i od razvoja poslova u kojima se dinar pominje kao platezno sredstvo", rekao je Medojevic. On je naglasio da se sve vece transakcije u Srbiji obavljaju u devizama i da je devizna stednja dominantna u odnosu na dinarsku. Medojevic je rekao da "konvertibilnost dinara moze omoguciti nesmetano koriscenje dinara srpskim turistima tokom ove sezone u Crnoj Gori, sto bi olaksalo placanje i povecalo potrosnju".