Izvor: Blic, 01.Okt.2020, 01:05

KLOPKA U STUDIJU Kako su TRI PRLJAVA TRIKA na TV debati odlučila predsednika Amerike

Smicalice i marketinška taktika danas su obavezan deo svake političke kampanje. Teško se može zamisliti ijedna predsednička trka bez plana za uništavanje protivnikovog kredibiliteta. Temelj za ovako lukavu političku borbu definitivno je postavio tim Džona Kenedija, 35. predsednika SAD:

Nastavak na Blic...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.