#KAKTUS2016: Održana debata “Keepin’ it 360°!”

Izvor: Telegraf.rs, 12.Okt.2016, 11:58   (ažurirano 02.Apr.2020.)

#KAKTUS2016: Održana debata “Keepin’ it 360°!”

U susret festivalu KAKTUS 2016, juče u bioskopu Cineplexx u Ušće Shopping Centru u Beogradu održana je debata pod nazivom "Keepin’ it 360°!".

Tokom debate pokrenuta su neka od važnih pitanja iz ove oblasti: integrisane komunikacije – da ili ne; da li svi brendovi moraju da budu na svim mrežama i koriste iste kanale komunikacije; da li jedna agencija zaista može da ponudi klijentu full integrisanu kampanju ili su specijalizovane agencije efikasnije; kakva su iskustva kompanija >> Pročitaj celu vest na sajtu Telegraf.rs << sa integrisanim kampanjama; kao i da li je dovoljno da imamo samo puku adaptaciju za sve kanale komunikacije ili za svaki kanal treba pripremiti adekvatan dizajn.

Učesnici debate bili su Ivan Živković, Managing&Creative Director, Pioniri Communications; Veljko Golubović, regionalni kreativni direktor, FCB Afirma (Adriatic region); Anja Radulović, kreativni direktor, Leo Burnett; Marija Matić, Media Planning Director, Direct Media; Sanja Bušić, West Balkan Marketing Activation Manager, PepsiCo (Marbo Product); Nataša Pavlović, Director of Marketing Communications, Mercator S i Nataša Jovanović, Marketing Director, Delta Food. Moderator debate bila je Marina Grihović, vlasnica PR agencije Headline i suvlasnik digitalne agencije D-kit.

Foto: Promo

- Kreativna industrija u Srbiji kreće se znatno sporijim tempom nego što je to slučaj na globalnom nivou, sporije prihvatamo trendove i inovacije. Međutim, rekao bih da je koncept 360° prevaziđen i da danas jedino ima smisla govoriti o komunikaciji 365 dana. Ni jedan brend danas ne sme sebi da dozvoli taj luksuz da ne komunicira sa svojim kupcima svakodnevno i ne bude aktuelan -  rekao je u toku debate Ivan Živković, Managing&Creative Director agencije Pioniri Communications.

Anja Radulović, kreativni direktor agencije Leo Burnett, rekla je da su jedna kvalitetna ideja i jedan dobar kanal dovoljni da uzdignu brend na viši nivo. Zaista mislim da tržište mora da se prodrma kvalitetnim i drugačijim idejama, da doživimo jedna veliki bum, postanemo jedni drugima ozbiljna konkurencija i svakoga dana se međusobno izazivamo. Samo na taj način će naša industrija koračati napred - dodala je Anja Radulović.

Nataša Pavlović, direktorka marketinških komunikacija kompanije Mercator S, istakla je tokom debate da danas nije dovoljno jednu istu poruku plasirati kroz sve kanale i na svim tržištima na kojima poslujete. Vrlo je važno da znamo kome se, kada, gde i na koji način obraćamo. To jeste teži put, ali samo na taj način možemo precizno targetirati potrošača i ponuditi mu ono što on zaista želi u realnom vremenu.

Učesnici debate složili su se da je neophodno redefinisati pojam integrisanih komunikacija u Srbiji, više razgovarati na ovu temu, ali i motivisati agencije i kompanije da naprave hrabre i inovativne iskorake u svojoj komunikaciji.

Priča o integrisanim komunikacijama nastaviće se na drugom po redu Festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2016, koji će biti održan 27. i 28. oktobra u hotelu Crowne Plaza u Beogradu.

Više informacija o festivalu KAKTUS pronađite na sajtu www.kaktus.rs.

(Telegraf.rs/ PR)

Nastavak na Telegraf.rs...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Telegraf.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Telegraf.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.