Izvor: B92, 09.Jun.2012, 11:05 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Još dve nagrade za "Bitku za bebe"
Beograd/ Riga -- Kampanja "Bitka za bebe" dobila je dve nagrade na 13. međunarodnom festivalu reklamnih kampanja "Zlatni čekić" (Golden Hammer) u Letoniji.
Juče je u Letoniji, na 13. međunarodnom festivalu reklamnih proizvoda „Zlatni čekić", članovima agencije Sači i Sači i Fonda B92 uručena srebrna nagrada (Silver Hammer Award) u kategoriji za integrisanu kreativnu reklamnu kampanju, i nagradu Sebrni čekić u kategoriji za nekorporativne projekte koji imaju za cilj promovisanje >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << javnog sektora, dobrotvornih kampanja i neprofitnih organizacija
Broj prijavljenih projekata je dostigao rekord ove godine – 25 zemalja je učestvovalo u ovogodišnjem takmičenju! Najsjajnije i najkreativnije ideje su bile predstavljene na festivalu iz sledećih zemalja učesnica: Jermenija, Australija, Azerbejdžan, Belorusija, Republika Češka, Estonija, Finska, Gruzija, Nemačka, Mađarska, Izrael, Kazahstan, Letonija, Litvanija, Moldavija, Crna Gora, Poljska, Rumunija, Rusija, Srbija, Slovačka, Južna Koreja, Španija, Ukrajina i Velika Britanija. Sve prijavljene projekte je ocenjivao žiri koji je u svom sastavu imao istaknute profesionalce iz polja advertajzinga.
Festival je pretrpeo i izvesne promene u cilju daljeg razvoja festivala i pružanja šireg spektra mogućnosti učesnicima festivala da pokažu svoju kreativnu izuzetnost, što je žiri stavilo pred još veće izazove. Stoga je ove godine uvedena i nova kategorija – PR. Više o dobitnicima nagrada na ovom međunarodnom advertajzing festivalu možete pogledati ako kliknete ovde.