Izvor: Blic, 15.Mar.2010, 22:10 (ažurirano 02.Apr.2020.)
JKP "Infostan" povećao naplatu komunalnih usluga
Javno-komunalno preduzeće "Infostan" saopštilo je danas da je povećalo naplatu potrošenih komunalnih usluga i proizvoda, jer uplate građana za mesečne akontacije i zaostala dugovanja iz prethodnog perioda premašuju mesečna zaduženja.
U saopštenju, koje je preneo "Beoinfo", navedeno je da povećanju naplate najviše je doprineo novi redizajnirani račun, na kome građani svakog meseca imaju kompletan pregled ukupnih obaveza, kako za tekući mesec, tako i za zaduženja iz >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << prethodnog perioda.
Sa novim računom građani su tri puta dobili i kompletno objašnjenje o postupku utuženja, zbog čega je veći broj njih izmirio zaostala dugovanja.
Na sajtu JKP "Infostan" nalazi se pregled arhive računa, koji korisnicima omogućava uvid u elektronsku kopiju računa, koju mogu odštampati i uplatiti u bilo kojoj pošti ili banci.
U saopštenju je navedeno da će JKP "Infostan" narednih meseci omogućiti on-lajn plaćanje računa, a ubrzo potom i putem SMS-a, kako bi građanima dodatno olakšali izmirivanje obaveza.
Iz ovog preduzeća su podsetili da građani imaju pravo na pet posto popusta ukoliko izmire tekuće obaveze do 15. u mesecu, a Grad Beograd nastaviće da subvencioniše ugrožene kategorije stanovnika, koji mogu ostvariti popust od 10 do 50 procenata.
JKP "Infostan" povećao procenat naplate
Izvor: S media, 15.Mar.2010
Javno-komunalno preduzeće "Infostan" saopštilo je danas da je povećalo naplatu potrošenih komunalnih usluga i proizvoda, jer uplate gradjana za mesečne akontacije i zaostala dugovanja iz prethodnog perioda premašuju mesečna zaduženja. ..U saopštenju, koje je preneo "Beoinfo", navedeno je da...