Izvor: Piplmetar.rs, 12.Okt.2023, 06:30

Huawei izaziva Tesla EV tržište gurajući svog proizvodnog partnera na vrh azijske berze

Proizvodni partner kineskog tehnološkog giganta Huawei za Aito M7 automobil je kompanija Seres Group Co. čije su akcije na berzi porasle za više od 50 posto od lansiranja ovog električnog automobila u septembru. S obzirom na to da je auto postigao veliki hit u Kini, njime sada Huawei izaziva Tesla EV tržište u ovom delu sveta.
Više od 50 hiljada porudžbina stiglo je za novi Aito M7 u prvih 25 dana od njegovog zvaničnog lansiranja u septembru. Investitori povećavaju akcije Huawei proizvodnog >> Pročitaj celu vest na sajtu Piplmetar.rs << partnera Seres za više od 50 procenata i daju razlog kompaniji Tesla i drugim konkurentima da to primete, piše Bloomberg.
Ovaj SUV to čini najboljim na MSCI azijsko-pacifičkom indeksu tržišne kapitalizacije informacionih tehnologija. Njegov uspeh može se porediti sa padom kompanije Tesla i drugih kineskih proizvođača električnih vozila, uključujući i Byd Co. tokom istog perioda.

aito.auto
Analitičari pozdravljaju rani uspeh električnog Aito M7 automobila, koji se pripisuje i snažnom Huawei marketingu među potrošačima u Kini. Oni tvrde da bi investitori trebalo sve više da se fokusiraju na „potencijalne prepreke“ drugih Huawei električnih vozila koji će biti objavljeni kasnije ove godine.
Huawei izaziva Tesla EV tržište, ali i druge kineske proizvođače Kina je inače, najveće svetsko EV tržište, sa vozilima koja čine 38 posto prodaje novih automobila u zemlji tokom avgusta ove godine. Kineski proizvođači takođe su postigli velike uspehe na svetskoj sceni, a Byd je spreman i da prestigne američku kompaniju Tesla po obimu prodaje.
Međutim, nakon što su ranije ove godine kineske akcije električnih vozila porasle, poslednjih meseci su one opale usled zabrinutosti oko procena. Ipak, sa ovakvim razvojem situacije to se može promeniti.

aito.auto
Potencijalne „žrtve“ Huawei Aito M7 automobila uključuju: L7/L8 modele kompanije Li Auto, Tesla Model Y, G6/G9  modele takođe kineskog XPeng proizvođača kao i Tang EV kompanije Byd.
Cena Aito M7 počinje od 249.800 kineskih juana, što posle konverzije iznosi oko 32 hiljade evra. S obzirom na uspeh ovog automobila, izlazak Aito M9 i drugog Luxeed S7 modela treba ispratiti jer bi „akcije prvo reagovale“ pre konačnih podataka o prodaji.
Iako je Huawei u jednoj vrsti problema zbog aktuelnih tehnoloških sankcija zapada koje predvodi SAD, ova kompanija u Kini ima veoma pozitivan imidž u javnosti i često je smatraju simbolom samopouzdanja nacije u tehnologiji. Nakon nekoliko godina razvijanja električnih vozila, izgleda da Huawei ima prednost u javnosti i u ovom segmentu jer već ima uspostavljeni imidž zbog pametnih telefona i drugih uređaja.
Opširnije
Izvor: Benchmark.rs

Nastavak na Piplmetar.rs...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

Više od 50 hiljada porudžbina stiglo za novi Aito M7 za 25 dana

Izvor: Nezavisne Novine, 12.Okt.2023

Proizvodni partner kineskog tehnološkog giganta Huawei za Aito M7 automobil je kompanija Seres Group Co. čije su akcije na berzi porasle za više od 50 odsto od lansiranja ovog električnog automobila u septembru. S obzirom na to da je auto postigao veliki hit u Kini, njime sada Huawei izaziva Tesla...

Nastavak na Nezavisne Novine...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Piplmetar.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Piplmetar.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.