Evo šta NIKAKO ne smete da radite na razgovoru za posao

Izvor: Telegraf.rs, 15.Avg.2016, 11:14   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Evo šta NIKAKO ne smete da radite na razgovoru za posao

Traženje posla mnogima predstavlja pravu pustolovinu, a ono što se najčešće traži po internetu pre odlaska na poslovni intervju jesu saveti uz pomoć kojih će ljudi ostaviti što bolju sliku o sebi. O govoru tela se ne zna mnogo, ali on predstavlja važnu kariku za dobijanje posla, a na intervjuu za posao jedan gest vredi više od 1.000 reči.

Brojna istraživanja pokazuju da je prvi utisak koji ostavite na vašeg potencijalnog poslodavca od presudnog značaja za zaposlenje. Čak >> Pročitaj celu vest na sajtu Telegraf.rs << 55% poruka koje prenosimo drugima posredujemo uz pomoć govora tela, za razliku od samo 7% onih koje izgovorimo, pokazuju istraživanja. Zato je jasno zašto poslodavci pridaju toliko veliki značaj ovom segmentu komunikacije, koji je vrlo često zapostavljen.

Ako želite da se na sledećem razgovoru za posao istaknete i pokažete sve svoje potencijale i dobre osobine koje posedujete, onda će vam ovi saveti i te kako poslužiti.

Šta nikako ne smete da radite na razgovoru za posao?

- Nemojte češati glavu, nos ili vrat, sem ako baš ne možete da izdržite svrab, jer ćete tako pokazati da ste nezainteresovani ili zbunjeni.

- Ne tapkajte prstima ili rukama po stolu. To će istaći vašu nervozu.

- Ne menjajte položaj nogu prečesto. Ako ih jednom prekrstite, potrudite se da one ostanu u tom položaju do kraja razgovora. U suprotnom ćete se osetiti neprijatno, a vaša neugodnost će izaći na videlo.

- Ne prekrštajte ruke na grudima, jer ovaj gest pokazuje arogantnost i neprijateljstvo.

Foto-ilustracija: Profimedia

Šta obavezno treba da radite?

- Sredite se pre ulaska u kancelariju. Pronađite ogledalo i proverite da li je sve na svom mestu. I vizuelni izgled, kao i govor tela, spada u neverbalnu komunikaciju koja lako može da otkrije vaše skrivene namere, emocije, stavove i želje.

- Gestikulirajte rukama dok pričate. „Kada su ljudi mnogo nervozni, oni žele da sakriju ruke kako bi prikrili tu nervozu”, kaže Pati Vud, poznati svetski stručnjak za govor tela ističući da je to pogrešan način, jer poslodavac lako može da ga protumači kao nepoverenje.

- Klimajte glavom dok slušate sagovornika. Pored gledanja u oči, klimanje glavom je još jedan način da pokažete koliko ste pažljiv slušalac.

- Čvrsto se rukujte i gledajte anketara u oči kada ulazite u prostoriju i kad izlazite iz kancelarije. Na ovaj način ćete pokazati da ste ozbiljan kandidat za posao koji se nudi.

- Osmehnite se ako sagovornik ima zanimljivu upadicu tokom razgovora, jer ćete tako pokazati da pomno pratite tok komunikacije.

Foto: Profimedia, CandyBox

Govor tela koji će vas predstaviti na pravi način proističe iz vašeg samopouzdanja. Da li ste znali da danas brojne institucije, kao što su ITAcademy i BusinessAcademy svojim polaznicima, pored stručnog i praktičnog znanja, nude i specijalne pakete veština koji im pomažu u stvaranju uspešne karijere?

Tako na ITAcademy polaznici lako mogu saznati koje su to transverzalne ili dodatne veštine koje garantuju uspeh i na koji način se usmerava motivacija, samopouzdanje, koncentracija, pa i govor tela. Učenje ne samo konkretnih stručnih znanja, već i pratećih komponenti kao što su ove podjednako je važno na putu ka uspehu. Zato je kvalitetna priprema i informisanje o neverbalnoj komunikaciji ključni i prvi korak u stvaranju govora tela koji će govoriti u vašu korist.

(Telegraf.rs)

Nastavak na Telegraf.rs...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Telegraf.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Telegraf.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.