Izvor: Beta Video, 07.Mar.2017, 18:05 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Džamić: Gugl matrica 3H za proizvodnju reklaminih sadržaja
BEOGRAD - Kreativni strateg iz Gugla Lazar Džamić je kazao da je za proizvodnju „dobrih sadržaja“ Gugl kreirao matricu 3H koja oslikava način na koji ljudi pretražuju i konzumiraju sadržaje u digitalnom svetu. Kako objašnjava prvo H predstavlja Hero (heroj) tj herojski koncept gde spadaju sadržaji koji se uglavnom baziraju na zabavi i emocijama , drugo je H označava Help – pomoć i to su sadržaji gde ljudi traže odgovore na odredjena pitanja, treće H je Hub koje se odnosi na sadržaje koje se plasiraju u epizodama potrošačima koji redovno prate te sadržaje. (CH3)
Kliknite na sliku da bi video krenuo.
Realizovano uz pomoć www.beta-video.tv
Džamić: Banere ne gleda ni polovina korisnika
Izvor: Beta Video, 07.Mar.2017
BEOGRAD - Kreativni strateg iz Gugla Lazar Džamić je rekao da je reklamiranje korišćenjem 3H modela mnogo efikasnije jer su Gugl istraživanja pokazala da tradicinalno reklamiranje pomoću banera ne pogleda ni polovina potrišača.(CH4)
Kliknite na sliku da bi video krenuo.
Realizovano uz pomoć www.beta-video.tv