Izvor: SrbijaDanas.com, 28.Sep.2019, 11:15 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Doneta odluka: Beograđani će ubuduće imati NOVU STAVKU NA RAČUNIMA
Gradski odbornici usvojili su na sednici Skupštine grada Odluku o izmenama i dopunama odluke o načinu plaćanja komunalnih usluga na teritoriji grada Beograda.
Kako je obrazložio podsekretar za komunalne i stambene poslove Predrag Veinović ova odluka suštinski ima dva dela.
Prvi deo se odnosi na usklađivanje sa Zakonom o komunalnim delatnostima, Zakonom o zaštiti životne sredine, zakonom koji uređuje oblast stanovanja, zakonom koji uređuje izvršni postupak >> Pročitaj celu vest na sajtu SrbijaDanas.com << i postupak obezbeđivanja potraživanja iz nadležnosti javnih izvršitelja i sa odlukom o upravljanju komunalnim i neopasnim otpadom.
- Izvršena je dopuna ove odluke tako što se iz okvira komunalne delatnosti, upravljanje komunalnim otpadom, pored sakupljanja i transporta kroz sistem objedinjene naplate naplaćuje i tretman, kao i odlaganje - rekao je Veinović.
- Omogućeno je i pokretanje spora, ne samo pred sudom što je do sada bio slučaj, već i pred licem kome je povereno javno ovlašćenje. Rok za pokretanje postupka je sa 15 dana sveden na osam, jer naše JKP "Infostan tehnologije" obaveštava redovno korisnike o postojanju duga na svojim računima - dodao je.
"Infostan" preuzima i prigradske opštine
Prema njegovim rečima, drugi deo odluke sadrži kalkulaciju troškova, na osnovu čega je procenjeno da bi u poslovanju komunalnih preduzeća iz Barajeva, Sopota, Lazarevca, Mladenovca, Obrenovca, Grocke i Surčina došlo do velike uštede, smanjenje troškova štampe, bankarskih provizija i drugih troškova ako bi se ovih sedam opština uključilo u sistem objedinjene naplate JKP "Infostan tehnologije".
Nastavak na SrbijaDanas.com...