
Izvor: Piplmetar.rs, 09.Dec.2022, 19:30
Disney+ ubacuje reklame i podiže cenu osnovnog paketa
Ukoliko vam se sviđa sadržaj na Disney+ i planirali ste da se pretplatite, ili ste već pretplatnik, a želite da nastavite da to budete, sada je vreme za nove odluke. Umesto jedne unificirane pretplate koja košta 7,99 evra mesečno, Disney se odlučio za diverzifikaciju.
Uvode se dva nivoa pretplate: osnovni (Classic) će koštati kao dosadašnji paket, ali će u reprodukciju biti ubačene i reklame, dok će napredni (Premijum) paket, bez reklama imati nešto višu cenu, >> Pročitaj celu vest na sajtu Piplmetar.rs << najverovatnije 11 evra. Naravno, ukoliko ste u Srbiji, kod nas još nije došlo finish promene cene, pa ako pazarite godišnju pretplatu za 79,90 evra, imaćete značajnu uštedu u odnosu na 132 evra, koliko će vas koštati ako plaćate mesec po mesec po novim cenama.
Za razliku od Netflix paket sa oglasima, Disney+ Classic nudi pristup punoj biblioteci platforme, kao i striming u 4K, Dolby Vision i IMAX Enhanced formatu. Osnovni Netflix osnovni paket sa oglasima, koji je objavljen prošlog meseca, košta 7 dolara u SAD, ograničava strimove na rezoluciju od 720p i neki naslovi nisu dostupni. Međutim, nijedan paket sa oglasima ne dozvoljava offline gledanje. Disney+ Classic je ograničen i nema druge funkcije koje su dostupne Top rate pretplatnicima, uključujući GroupWatch, SharePlay i Dolby Atmos.
Disney je najavio promene cena pre nego što je otpustio bivšeg generalnog direktora Boba Čapeka i vratio Boba Igera, koji je nadgledao lansiranje Disney+, kao i preuzimanje Fox studija i kablovskih kanala, Pixar, Wonder i LucasFilm.
Disney je izgubio 1,5 milijardi dolara na strani striminga poslovanja u poslednjem kvartalu, što je više nego udvostručilo operativni gubitak od 630 miliona dolara u odnosu na isti kvartal 2021. godine Veći gubitak je pripisao većim troškovima produkcije i tehnologije, kao i većim marketinškim troškovima. Uvođenje paketa sa oglasima i povećanje cene premijum paketa moglo bi da pomogne da striming posao bude profitabilan. Naravno, ukoliko publika pristane na povećanje cene i ubacivanje reklama bez praktično ijedne koristi i bilo kakvih novina koje bi opravdale nove uslove. I to usred globalnog poskupljenja svega…
Za sad nije najavljeno kada će se poskupljenja i novi paketi „preliti“ na ostatak sveta, ali ne verujemo da ćemo čekati duže od nove godine.
Opširnije
Izvor: Benchmark.rs