Digital Day 2013 - Ne propustite priliku da čujete svetske eksperte digitalnih komunikacija

Izvor: Blic, 19.Apr.2013, 18:38   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Digital Day 2013 - Ne propustite priliku da čujete svetske eksperte digitalnih komunikacija

3. konferencija o digitalnom i interaktivnom marketingu Digital Day 2013, na temu “Oglašavanja u multi-screen eri”, biće održan 14.maja u Domu Omladine u Beogradu. Publika će biti u prilici da prisustvuje predavanjima o savremenim mobilnim tehnologijama, snalaženju potrošača u digitalnom okruženju, komuniciranju brendova sa ciljnim grupama, trendovima media multitasking-a i mnogim drugim temama.

Sveže informacije o sve većoj zastupljenosti video advertajzinga publici >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << će predstaviti Andy Chen,„angel“ investitor i savetnik na nekoliko projekata i tehnoloških start-up-a u Evropi i SAD-u, danas generalni direktor kompanije Preview Networks.

Gospodin Chen je stručnjak sa veoma značajnim iskustvom u digitalnoj industriji i trostrukom diplomom iz oblasti arhitekture, urbanizma i skandinavske kulture sa Univerziteta u Kaliforniji, Univerziteta Berkeley u SAD-u i MBA diplomom Univerziteta u Stokholmu, a deo svog znanja i iskustva ćeprenetidomaćoj publici na ovogodišnjem Digital Day-u.

Na listi inostranih predavača nalazi se i Tom Bowman, potpredsednik globalne strategije i marketing aktivnosti BBC Worldwide u Velikoj Britaniji. Tom danas vodi i koordinira globalni tim zadužen za prodajne aktivnosti, brendirani sadržaj i specijalizovana oglasna rešenja za sve internacionalne TV i digitalne medijske službe BBC-ja.

Jedan od najistaknutijih predavača ove manifestacije je Alison Fennah, zamenik predsednika IAB Europeodgovorna za razvoj programa istraživanja i marketinga. Veliki deo karijere proveden u sektoru marketinga, finansija i na razvoju poslovanja, obogatili su njeno iskustvo i doprineli stvaranju eksperta kakav je Alison danas. Ona će se osvrnuti na specifične podatke o Srpskom digitalnom tržištu do kojih je došla Mediascope Europe studija sprovedena od strane IAB Europe.

Publika će takođe imati priliku da se bolje upozna sa temom “Mobilniionline kanaliu kupovnim tokovima u Srbiji” koju će im približiti regionalni direktor za razvoj digitalnogtržišta informacija,jedne od najvećih istraživačkih agencija GfK, Caroline Henne.

Panel na temu „Stručnost u vođenju digitalnih kampanja”moderiraće Rade Tičković, managing direktor Httpoola, dok će se među panelistimanaći predstavnici nekih od najznačajnijih domaćih agencija, oglašivača i online izdavača.Biografije svih predavača i panelista možete pročitati na stranicama povećenim konferenciji.

Prijavljivanjem u periodu do 28.4. obezbeđujete sebi učešće na Digital Day-u po specijalnoj ceni od 6.500 dinara, dok će se nakon toga ulaznice prodavati po ceni od 7.500 dinara. Za3 i više poručenih ulaznica važi popust od 10%, a ulaznice mogu se poručiti preko zvaničnog sajta udruženja IAB Serbia.

Najčitanije SADA:

Nastavak na Blic...






Povezane vesti

Digital Day 2013 – Ne propustite priliku da čujete svetske eksperte digitalnih komunikacija

Izvor: Dzungla.org, 19.Apr.2013

3. konferencija o digitalnom i interaktivnom marketingu Digital Day 2013, na temu “Oglašavanja u multi-screen eri”, biće održan 14.maja u Domu Omladine u Beogradu. Publika će biti u prilici da prisustvuje predavanjima o savremenim mobilnim tehnologijama, snalaženju potrošača u digitalnom...

Nastavak na Dzungla.org...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.