Dečak (7) pregažen dok se igrao: Da li VOZAČI ELEKTRIČNOG TROTINETA ugrožavaju bezbednost ljudi?!

Izvor: SrbijaDanas.com, 01.Avg.2019, 08:03   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Dečak (7) pregažen dok se igrao: Da li VOZAČI ELEKTRIČNOG TROTINETA ugrožavaju bezbednost ljudi?!

Sedmogodišnji dečak povređen je u utorak uveče na Bulevaru kralja Aleksandra u Beogradu kada ga je udario vozač električnog trotineta!

Mališan iz Beograda je sa majkom bio ispred zgrade na Bulevaru kralja Aleksandra u kojoj živi kada je na njih naleteo trotinet. Zadobio oderotine po telu i udarac u glavu.

Mališan je sa majkom bio ispred ulaza zgrade u kojoj stanuju kada se pojavio vozač na trotinetu i zakucao u njega. Sedmogodišnjak je u ovoj nezgodi zadobio >> Pročitaj celu vest na sajtu SrbijaDanas.com << oderotine na skočnom zglobu od točka i udarac u glavu volanom trotineta.

Njemu je ukazana lekarska pomoć, nakon čega je pušten na kućno lečenje.

Električni trotineti postali su veoma popularno prevozno sredstvo poslednjih meseci i izazvali podeljena mišljenja u društvu. Vozači za trotinete koriste i trotoare i kolovoze, praktično svaku površinu koja im se učini prikladnom za to pošto i dalje nije utvrđeno gde to treba da čine.

S druge strane, pešaci su se već unervozili jer moraju dobro da paze da ih neki ne potkači. Dilema da li im treba dozvoliti kretanje oi trotoaru postoji i među stručnjacima.

U Sloveniji i Belgiji, na primer, vožnja im je dozvoljena pešačkom stazom, a ako se nađu u javnom saobraćaju, kazna je čak 500 evra.

U Austriji mogu da koriste samo površine kao i biciklisti, a saobraćajna struka u Srbiji je pak saglasna da im nikako ne treba dozvoliti da se kreću kuda i pešaci.

- U svetu im je dozvoljeno da se u zoni za pešake kreću između šest i osam kilometara na čas, ali moj lični stav je da im ne treba uopšte dozvoliti jer pešaci moraju biti zaštićeni - izjavio je Damir Okanović iz Komiteta za bezbednost saobraćaja.

Sa njim je saglasan i profesor saobraćajnog fakulteta Milan Vujanić.

- trotineti ne bi smeli da se kreću sa pešacima jer, ma koliko sporo vozili, ipak je reč o vozilima sa motorom, koja se ne mogu izjednačiti sa pešacima. Na biciklističkim stazama da - ističe Vujanić.

Ko će pobediti u ovom ratu, pešaci ili vozači trotineta, ostaje da se vidi jer se tek krajem juna započelo sa izradom zakona o bezbednosti saobraćaja, koji će, između ostalog, regulisati i vožnju novog prevoznog sredstva.

Do tada oprez se savetuje i jednima i drugima.

STARI NAZIVI SRPSKIH GRADOVA: Jeste li nekada bili u Paležu ili Gurgusovcu? Verovatno jeste, a da to i ne znate (VIDEO)

Nastavak na SrbijaDanas.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta SrbijaDanas.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta SrbijaDanas.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.