
Izvor: Beta OMS, 19.Nov.2021, 14:07
Dajmo narednoj generaciji razlog za nadu
Erste Grupa objavila je novi božićni animirani video koji u fokus stavlja održivu budućnostNajnoviji božićni animirani video Erste Grupe je stigao! Četvrti put zaredom bankarska grupacija sa sedištem u Beču doprinosi širenju prazničnog duha kroz globalnu digitalnu kampanju. Ove godine, animirani video Erste Grupe stavlja u fokus budućnost naše planete i njenih najmlađih stanovnika. Sa preko 200 miliona pregleda koje su zabeležile njene prethodne video priče, Erste Grupa je postala prepoznatljiva kao jedan od najuspešnijih brendova koji redovno objavljuje božićne spotove. Agencija „Jung von Matt DONAU“ ponovo je bila angažovana za kreativno rešenje.Pogledajte animirani video čiji je naziv #verujubudućnost (#believeintomorrow) na sajtu Erste BankeFokusirani na budućnostNovi božićni animirani video bavi se temom klimatskih promena, kroz poznate situacije iz svakodnevnog porodičnog života, da bi pokazao kako čak i mali gestovi mogu da dovedu do velike promene ka boljoj budućnosti. Ušteda vode, razdvajanje otpada, korišćenje bicikla umesto automobila – sve nas podstiče na odgovorno ponašanje, kako bismo svojoj deci mogli da ponudimo budućnost u kojoj vredi živeti. Video donosi priču o tome kako je jedan budući tata razmišljanjem o svom još nerođenom detetu podstaknut da se ponaša odgovorno: #verujubudućnost.„Budućnost će biti puna izazova za sve. Moraćemo ponovo da razmislimo o svom ponašanju, ...