DOBRI AKORDI DALEKO SE ČUJU

Izvor: Kurir, 20.Apr.2008, 12:00   (ažurirano 02.Apr.2020.)

DOBRI AKORDI DALEKO SE ČUJU

O „hondi akord“ odavno se priča kao o odličnoj kupovini. Do kraja aprila „Delta auto-moto“ obezbeđuje popust od sedam odsto za sve modele

O „hondi akord“ odavno se govori kao automobilu koji predstavlja jednu od, kako se popularno kaže, najboljih kupovina. I pored toga, „Delta auto-moto“, generalni uvoznik „Honde“ za Srbiju, obezbedio je dodatnih sedam odsto popusta za sve modele, a akcija traje do kraja aprila.

Akordi ove „honde“, smeštene >> Pročitaj celu vest na sajtu Kurir << na granici C i D segmenta, odavno su na dobrom glasu. Jedan od razloga jeste veoma atraktivan dizajn, koji kombinuje agresivnost i liniju sportske elegancije. Pored toga, tu je i poduža lista aduta koje donosi „Honda“ - savršeni menjači, vrhunski agregati, kvalitet, pouzdanost... Verzija „sport“ sa testa pojačana je spojlerima i felnama čime cena raste do 21.500 evra.

Sportski stil kabine u trenutku budi emocije. Odlična sedišta dobro drže jer su pojačana malim kadicama. Instrument tabla je pregledna, mada nije atraktivna kao u „siviku“. Najvažnijim operacijama upravlja se komandama smeštenim na volanu, pa je skretanje pogleda sa asfalta nepotrebno. Sve je elektrifikovano, a dugmad nalazite instinktivno. Ono u čemu „Honda“ prednjači jeste raskošna serijska oprema. I u najjeftinijem „akordu“ nalazi se dvozonska klima, sva četiri elektropodizača stakla, daljinsko centralno zaključavanje, elektropodešavanje retrovizora sa grejačima, prozorski er-beg... Komotno se voze četiri putnika, dok prtljažnik od čak 459 litara obezbeđuje veliku autonomiju i zadovoljava sve potrebe četvoročlane porodice.

Preglednost u prednjem delu je odlična, mada sa zadnjim krajem može biti problema prilikom parkiranja. Upravljač je direktan i precizan, što u kombinaciji sa veoma dobrom stabilnošću obezbeđuje zabavu u vožnji.

Na testu je bio benzinac od 2.0 litra. Na papiru broji 155 konjskih snaga, ali na ulici nije toliko ubedljiv zbog skromnog obrtnog momenta od 190 njutnmetara. Benzinski „akord“ može se voziti sportskim stilom, ali pod uslovom da kazaljki obrtometra ne dozvolite da padne ispod 5.000 obrtaja. Takođe, za duža putovanja nedostaje šesta brzina. Adrenalinska alternativa je i sjajni „Hondin“ 2,2 dizel od 145 KS, ovenčan brojnim titulama. Ipak, početna verzija sa dizelskim srcem košta 25.000 evra.

Na segmentu bezbednosti nema kompromisa. Osnovni model opremljen je sistemima ABS, EBD, BAS, kao i vazdušnim jastucima za vozača, suvozača i sa strane...

Spoj elegancije, kvaliteta, pouzdanosti, praktičnosti i uživanja u vožnji dobija se za 19.500 evra. Dani koji nas dele do kraja aprila veoma su dobra prilika da „akord“ upišete u ličnu saobraćajnu dozvolu.[ antrfile ]

HONDA AKORD 2.0i-VTEC SPORT

Motor: 1.998 ccm,redni četiri cilindra,4 ventila po cilindru

Maks. snaga:155 KS pri 6.000 o/min

Obrtni moment:190 Nm pri 4.500 o/min

PotroŠnja natestu u gradu: 10,1 l

Ubrzanje od 0-100 km/h: 8,9 s

Maksimalna brzina (km/h): 217 km/h

DuŽina/Širina/ visina (mm): 4665dž1760dž1455

Masa: 1363 kg

PrtljaŽnik: 459 l

Rezervoar: 65 l

cena poČetnog modela s popustom: 19.534 €

Nastavak na Kurir...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Kurir. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Kurir. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.